Gå til innhold

Sony Ericsson K810i-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde bestillt fra komplett, men de har nå forandret til 31.mai...  :(

 

Edit: Eller... På prisguiden til amobil står det at komplett har inne. Kanskje de har fått inn men er utsolgt? Tror jeg venter litt med å slette bestilingen min.

8475727[/snapback]

 

 

Jeg har også fulgt med på Kompletts lagerbeholdning for denne telefonen. Merket meg også at datoen ble utsatt. Merkelig at den ble utsatt såpass mye? Etterspørselen på denne telefonen kan da ikke være så stor?

 

Kan være, som du sier, at de har fått inn men alle har blitt solgt -- selvom jeg tviler litt. Ser du på andre webshops har de satt dato til rundt lanseringsdatoen mckvakk skrev.

 

Hold meg gjerne oppdatert på hva som skjer!

Endret av Strandball
Lenke til kommentar

Ja, syns det var en voldsom utsettelse fra komplett sin side.

 

Har sendt mail til dem, så får se hva de sier. Tviler også på at de har fått inn den i dag.

 

Og jeg som akkurat var på tur ut døra for å kvitte meg med W880`en min... ;)

 

 

Edit: Fikk svar fra komplett nå... :(

 

 

"Desverre, denne har vi ikke fått inn idag, disse kommer ikke før i slutten av mai."

Endret av Clausn
Lenke til kommentar

Nå ser det ut som de fleste nettbutikkene har satt datoen til 31. mai... tragisk! Jeg har gått med en urgammel reservemobil i en måned nå for å kjøpe k810i, vet ikke om jeg orker en måned til.

 

Men som mckvakk sier - bekreftet til leverandør 03.05.07? Stemmer dette fremdeles?

Lenke til kommentar

Jeg har også drevet og fulgt varebeholdningen til komplett av K810i, ettersom jeg har en i bestilling der.

 

Jeg fikk imidlertid mail av komplett om oppdatert leveringsdato, 31.mai. Svært skuffende, men det ser jo ikke ut som det står noe bedre til hos noen andre nettbutikker?

Lenke til kommentar
Jeg har også drevet og fulgt varebeholdningen til komplett av K810i, ettersom jeg har en i bestilling der.

 

Jeg fikk imidlertid mail av komplett om oppdatert leveringsdato, 31.mai. Svært skuffende, men det ser jo ikke ut som det står noe bedre til hos noen andre nettbutikker?

8485661[/snapback]

 

Følger selv utviklingen med Argus' øyne. Synes at 31. mai er litt smådrøyt, spesielt når det nevnes både uke 18 vecka og Euronics i denne tråden? Noen som har vært i Euronics-butikker å sjekket?

Lenke til kommentar
Men hva er det egentlig som er forskjellen på k800i og k810i? Jeg prøvde å sammenligne telefonene på sonyericsson.no, men jeg så ikke noe forskjell. Bortsett fra designet.

8497042[/snapback]

 

Hehe, jeg har egentlig lurt på det samme. Forskjellene jeg vet mellom disse er designet og at K810i har TrackID, jeg kommer ikke på noen fler forskjeller -- noen som gjør det?

 

Tingen er at jeg trenger ny telefon relativt hurtig og regner med at denne er midt i blinken for meg. Kunne gått for K800i, men det er bare irriterende når jeg vet at det kommer en "oppdatert" telefon i samme serien, derfor måtte det bli K810i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...