Johannese Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 hei : ) når jeg joiner en srver på battlefield 2 blir jeg kicka med en gang jeg har kommet inn på serveren, skylder det pcen eller internett hastigheten? vet ikke om dette var rette stedet og spørre, men men....
Rayline TWB Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 I game-menyen, har du krysset av for at du skal bruke "Punkbuster" ?
lassaron-jon Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (endret) BF sitt underforum Er rett plassen, Men kor stor er linja? om du har adsl burde det går greit. Her Finner du mest sannsynleg PLENTY. Edit: Trenger ikkje å vere connection problem, men eg tok det for sjølvfølge sidan det er det einaste eg har hatt (mange) problem med. Får du ikkje opp kvifor du blei kicka? Endret 23. april 2007 av lassaron-jon
Johannese Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 BF sitt underforumEr rett plassen, Men kor stor er linja? om du har adsl burde det går greit. Her Finner du mest sannsynleg PLENTY. Edit: Trenger ikkje å vere connection problem, men eg tok det for sjølvfølge sidan det er det einaste eg har hatt (mange) problem med. Får du ikkje opp kvifor du blei kicka? 8452485[/snapback] det står at det er fordi jeg har for høy ping, men vi har adsl mulig det er det trådløse nettverket som er dårlig
Johannese Skrevet 23. april 2007 Forfatter Skrevet 23. april 2007 I game-menyen, har du krysset av for at du skal bruke "Punkbuster" ? 8452454[/snapback] Ja
Crazy_Man Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 kan godt, være det er det trådløse nettverket som det er noe galt med, de fleste i klassen min klager veldig over at de har/har hatt trådløs nettverk. TIPS: prøv å spill med nettverks kabel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå