Gå til innhold

Mass Effect utsatt?


LarryDik

Anbefalte innlegg

Det var forhåpninger om at Mass Effect ville komme ut i juni/juli en gang, men i denne artikkelen går det rykte om at spillet er utsatt til høsten, nærmere bestemt september.

 

Forsåvidt greit at det er utsatt hvis det viser seg at de hadde måttet gi ut et spill med bugs, men høsten ser ut til å bli en slitsom periode. Mange spill som både må kjøpes og spilles. Er redd for at jeg desverre ikke får satt meg skikkelig inn i et spill før jeg må begynne på et nytt et :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Remember, until you hear about it officially on these forums or the main Mass Effect webpage, there is no release date. Everything is speculation. Stay tuned.
Så, håpar på sommar release.

8451889[/snapback]

Ah, eg likar å sitera meg sjølv.

 

*sigh* Why is this still open?

 

We do not yet have a release date: Click Here

 

When we do have a release date, we will make it known here on the boards.

 

:mad:

LOCKDOWN!

Lenke til kommentar

Microsoft har også kommet med uttalelser:

 

Microsoft Denies Mass Effect Delay

 

When will we see BioWare's newest epic RPG?

 

Earlier today Computer and Video Games reported that the much anticipated Microsoft-published RPG from BioWare, Mass Effect, will be released in September. Many were expecting a release in the June/July period, so a September release would represent a "delay" of sorts.

 

That said, a Microsoft spokesperson told GameDaily BIZ today, "We have not made any official announcements regarding release timing for Mass Effect. At this time, any information about the game's release date is purely rumor and speculation."

 

When further pressed, because the CVG report said the news came from an official MS event, the spokesperson reiterated that a release date for Mass Effect has not been announced, despite what CVG claims.

 

Kilde

Lenke til kommentar

Det er riktig at det ikke har vært noen offisiell dato for utgivelse av Mass Effect. jeg skrev i min første post at det gikk rykter om juni/juli. Ryktene om en utgivelse i denne perioden har bakgrunn i annonser for spillet i forskjellige spill-blader (noe som MS pleier å gjøre ca. 2 måneder før et spill kommer ut), samt en pressedemo som var satt til rundt disse tider men som nå har blitt utsatt.

 

Alt talte også for at spillet ville komme ut til sommeren da dette er en periode hvor det ikke så mange store andre utgivelser. Hvor lurt er det å gi ut et spill i en periode hvor både GTA og Halo 3 kommer ut? Mass Effect er en RPG, og RPG'er tar tid og man må mer eller mindre spille det sammenhengende. Når jeg gikk til anskaffelse av Oblivion rørte jeg ikke mange andre spill i en periode på 2-3 måneder. Men hvis Mass Effect kommer ut samtidig som GTA og Halo 3 så vil jeg virkelig få problemer. Jeg kommer til å sjonglere mellom disse spillene, og det går greit for Halo 3 og GTA sin del. Men det vil virkelig gå ut over gleden jeg har av å spille en god RPG som Mass Effect høyst sannsynligvis kommer til å bli.

 

Så da blir spørsmålet om det beste for Mass Effect, rens salgsmessig, kanskje bør vente til 2008 (gud forby :p)

Lenke til kommentar
BioWare sa tidligere at spillet ikke ville dukke opp på E3. Dette tok mange som bekreftelse på at spillet ville lanseres i juni/juli.

 

Mulig september gjelder kun for Europa. KOTOR kom ut i juli i USA og september i Europa...

8468231[/snapback]

Tja, ved større spillutgivelser på 360 så har dette skjedd mer eller mindre samtidig med maks en ukes forskjell mellom USA og Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...