Gå til innhold

Project Superman - Case (29.07.07)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenker innsiden Goscinny :) Innsiden . Litt fete detaljer her og der , må få hardware først før jeg kan avsløre noe mer . For lenger er jeg ikke kommet :p Har noen ideer men må se det irl først.

 

Ang. da jeg sjekket hvordan det så ut , så satt jeg kabinettet ved siden av min pc og tok en strømkabel og koblet ;) Men som Goscinny skrev , så er det sånn du gjør det hvis du har en PSU og null Hk osv.

 

Driver med en update på skissene nå , legger kanskje ut bilder senere i kveld/natt! Bilder av logoen i topp kommer kanskje i morgen .

Lenke til kommentar

Hva ? Klikk deg inn i Arbeidsloggen min , vent til bildene er loaded og trykk oppdater . Da skal det komme nye bilder i post nummer 2.

 

EDIT: Ikke at det er gjort så mye med de , det er lagt til logoen i toppen , tatt bort logoen i front . Endret Pwr/Rst/LEDs delen, USBAudio delen og farger.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Du så de til slutt , det som teller! :) Ikke så mye å si på de egentlig . Jeg ventet med å legge til kryptonitten foran , vil spørre dere om hva dere synes er best først .

 

For som sagt så har jeg tenkt til å gravere inn en "Kryptonitt" i en av bay-coverene , men jeg finner ikke noe Kryptonitt-bilde jeg liker . Så jeg tenkte jeg kunne ta Diamanten fra det andre prosjektet mitt , hva synes dere?

 

KryptoniteSmall-1.png

 

Tenkte på å gravere på de svarte linjene . Er også en mulighet og gravere en linje i midten i steden for to , hvis dere skjønner . :)

 

Si hva dere syns!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...