Gå til innhold

Project Superman - Case (29.07.07)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk takk :)

Håper på å få gjort ferdig sidedøra i dag, og begynt med plexi til knappene og litt diverse. Skulle gjerne hatt hw i dag, så jeg kunne fått tilpasset den til kabinettet, men den må jeg nok vente på.. :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Kjempebra, Øyvind! Lakkfinishen på kabinettet er knallpen, og utskjæringen av plexien ble kjempebra! Ser du UV-effekten bra gjennom åpeningen i s-en bra? På bilder jeg har sett av slik plexi tidligere, syns jeg liksom en bare ser det på kantene av plexi-en (som ikke blir synlige på ditt prosjekt). Hvor kjøpte du plexi-en, btw? Rester?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Takktakk! Slike kommentarer varmer.

 

Lakk-finishen er som alltid, kjempebra! Har ikke lakket noe, har som mål å ikke lakke opp igjen kabinettet, skape minst mulig jobb :)

 

Du ser at det lyser litt ekstra av plexien hvis du bruker UV katoder ja, hvis du ser på dette bildet her ser du det ganske så tydelig :)

 

IMGP0838Small.jpg

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Det er ikke så vanskelig! ;) hvis du følger denne linken her, så kommer du til en dansk side som selger plexi :) Det koster kroner 165 å frakte det over grensen, såvidt jeg husker.

 

Jeg kjøpte mitt på netshoposlo, det var et av de siste som var igjen da.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Syns det ser ganske greit ut jeg, kunne jo tettet det, men da måtte jeg ha lakkert opp igjen, og det vil jeg ikke.

 

Vet ikke helt, har lyst til å legge sota plexi i de bayene som ikke brukes, men er ikke sikker. Får se hva det blir til, ellers har jeg ikke planlagt noe mer nei. Eneste jeg tenkte på var å bytte ut det Lian Li merket met noe litt mer homemade-style, plexi med inngravert "Lian Li". Men da må jeg lime det på, og det blir ikkeno pent. Hvis noen andre har forslag til hvordan jeg kan gjøre det tar jeg imot det med takk!

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Tenkt på det ja, det skal være to grønne LEDs, så tror det bare vil bli kult. I verste fall tar jeg de bare bort.

 

Den er pusset jo? Har laget en frost-effekt på den som du sikkert ser. Pusset med p240

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Fint å se deg igang igjen!

 

Når det kommer til plexibiten i fronten synes jeg at den kan bli veldig kul, så lenge du gjør det ordentlig.

 

Og en ide fra min side. Hva med å metallgravere supermann-logoen på Bulgin-bryteren? Gjøres det nøye nok så kan det bli skamtøft.

Lenke til kommentar

kezoom: Hver sin smak :) Jeg syns den er kul, men endrer sikkert mening. Hva hvis jeg legger på en alu-bit utenpå ? Lian Li-look.

 

King: Takk, hva mer skal jeg gjøre med den syns du?

Det veit jeg ikke om jeg tør.. :p Det er en bryter til over 200 spenn, og jeg som er ustø på hånden kan fort ødelegge den på millisekunder. Må tenke litt på den, men det hadde nok blitt dødsfett! Ingen ideer på hva jeg kan lage i topp? Og hva tycks ni om plexien under PSU?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Beynner og få til dremeteknikken ser jeg! :thumbup:

Hva med og lagge logoen i plexibiten i front?

Det jeg tenker på er at du setter bryterne lenger fra hverandre også froster du baksiden bortsett fra logoen, så når du setter på lyset får du et gjenomskin av logoen. Billigre en og ødelegge blugin :!:

Endret av Nitrob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...