Gå til innhold

Project Superman - Case (29.07.07)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thanks you guys :)

 

Mr.Anki: Det er ikkeno dårlige saker , hardware kan du se her!

 

Nitrob: Hu er kjempefornøyd, vi driver å ser på worklogs på Bit-Tech, det er noen som er ganske bra syns hu men noen er ikke fine i det hele tatt :p SÅ hu er fornøyd ;)

 

Noen som har forslag på hva mer jeg kan gjøre utenpå ?

Lenke til kommentar

Deet blir for dyrt du , har ikke råd til en ussel minnebrikke til meg selv engang så jeg står over den :)

 

Det gjenstår bare montering og tilpasning av hw , samt litt detaljering på innsiden og kabelrydding . Og hvis dere har noen forslag på noe annet jeg kan gjøre på utsiden tar jeg gjerne imot det! ;)

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Bildet er tatt fra innsiden før jeg fjernet teipen og hadde pusset helt ferdig :) Ingen hokus-pokus, desverre ;)

 

-------------------

 

Må bare si takk til alle som følger med og de som poster kommentarer til dette prosjektet, er fint å se at noen har skrevet i loggen når jeg logger meg på diskusjon! :) Fortsett med det!

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du tenkte sånn i starten, det var det jeg var redd for at de fleste ville tro når de så skissene til dette kabinettet; "Kjedelig med Superman-logo da gitt?". Men jeg synes det ble så absolutt mye fetere enn på skissene, er veldig godt fornøyd. De hullene kunne jeg gjort noe med, men lar de ligge imens. :)

 

Takk for kommentaren, godt å høre at du liker arbeidet mitt ;)

 

Kanskje jeg skulle åpne en mod-shop? Det er allerede en som har spurt om jeg kunne gjøre det samme med hans kabinett, også kommer du og sier du fikk lyst på et du og, hmm.. :hmm:

 

 

Tja. Uansett, takk for alle kommentarer som har dultet inn siden jeg begynte med dette prosjektet!!

 

Mvh

Øyvind

 

Btw, oppdaterte Hardware-lista med en E6600 i steden for en E6400, det var forskjell på en hundrelapp, og Netshop hadde byttet den ut uansett. Så da ble det en bedre prosessor på jenta :D

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...