philipbackman Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Har irritert meg lenge over merkelig hakking i mange krevende spill. Grafikken fløyt fint men det hakket med ca et par sek mellomrom. Prøvde å avslutte program for program i task manager, og fant ut at kernel32 var problemet. Hvorfor er det slik og hva kan jeg gjøre med dette? Det er jo ei viktig systemfil!
Kjetil Lura Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Hva med winupdates? Har du winxp bør du insatallere sp1.
Zink Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 > The Kernel32.dll file handles memory management, input/output operations, and interrupts. When you start Windows, Kernel32.dll is loaded into a protected memory space so that other programs do not take over that memory space. < Neppe feil med selve fila, men et annet program som prøver å aksessere samme reserverte minneområde: Les
Darth Kjell Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 IKKE slett filen :smile: For lenge lenge siden slettet jeg Explorer.exe til Win95 betaen... Win95 sa ofte at den filen skapte problemer... Ikke lurt :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå