reds Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Okay! Ender sannsyneligvis opp på MK til neste år. Gleder meg veldig til å se den nye skolen! Har vært på omvisning på den gamle.. Og det kan vel bli en del bedre, ja. Tar kvelden, natta. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Det blir spennende å se om den nye skolen fungerer slik de håper på. Har gått PC-klasse her i to år, og det skal bli spennende å se hvordan de legger opp dette på den nye skolen. Jeg veit at meidaklasser osv for sinnsyke midler til både film og foto, og ikke minst lyd. Eget studio til redigering av film og lyd Dette blir bra, mr.SS! Blir rart å måtte benytte kort og slikt for å i det hele tatt komme inn på denne skolen da Gleder meg hvertfall! 8447336[/snapback] Hva? Kort? 8447727[/snapback] Kort? Som i adgangskort? 8447845[/snapback] Er snakk om det, men er ikke helt bestemt (som det meste andre der). Dårlig informajson, dårlig planlegging - hele første året blir et prøve-feile-år, med størst vekt på å feile. Hurra.......... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Ble født på Hamar og bodde der til jeg var 7.. får jeg være med å leke? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Be my guest, friend. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Var oppom Ajerhallen på en fantastisk lang politisk debatt i dag. La oss begynne å koble opp lydanlegget fem minutter etter at debatten skulle ha begynt Går forresten VK2 Servicelektronikk her nede på Ankern. Endret 23. april 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Var oppom Ajerhallen på en fantastisk lang politisk debatt i dag.La oss begynne å koble opp lydanlegget fem minutter etter at debatten skulle ha begynt Går forresten VK2 Servicelektronikk her nede på Ankern. 8451514[/snapback] Jeg var på andre runden, ganske bra debatt da hvertfall.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Visste jeg burde dratt tilbake Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 hoha, var på debatt idag jeg også. Høydepunktet var de dumme politikerene. Minner meg om 14 år gamle jenter som er ute etter å drite ut hverandre. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 hoha, var på debatt idag jeg også.Høydepunktet var de dumme politikerene. Minner meg om 14 år gamle jenter som er ute etter å drite ut hverandre. 8452080[/snapback] Hvilken var du på? I den andre økta var det stort sett bare kommunistene og FRU som slang dritt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Var på andre puljen. Stemmer at det var drittslenging. Jeg kunne nesten ha gjort en debatt like godt som de som satt der tror jeg. Var igrunn bare morsomt. Var der bare til 13.15, da var det nok. (Hvor lenge varte det?) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Det varte vel til halv omtrent, men du gikk ikke glipp av mye Eneste at FRU politikeren under strekte godene han hadde på lager med å trekke inn en sammenligning iform av Ole Brumm Sier kanskje litt om seriøsiteten.. Endret 23. april 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
mr_white Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang.. Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang.. Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller? 8453298[/snapback] Kan ikke is meg uenig. Sosialistdamene snakka hele tiden, og de mista troverdighet for hvert ord de sa Endret 23. april 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Han FRU mannen åpnet alltid med å si: "jaada". Må si meg enig med White her, det var ihvertfall han jeg gliste mest av. Men han hadde kanskje også de beste kortene (les: politikk) på bordet for å appellere mest mulig til ungdom, også. Så for meg ut som han brukte det for alt det var verdt. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang.. Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller? 8453298[/snapback] Ja, morsom han. Men når de politiske standpunktene var like underholdene som spøkene så sier det litt... FRP og FPU er litt ekstremt latterlige på en del ting. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 En annen sak som passer fint i et internettforum: Hva med et Katta-LAN? Er det stemning for det her eller? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Skal ikke stå noe på at det ikke er stemning fra her i gården, faktisk. Er jo endel som spiller DOTA har jeg lagt merke til Sårre Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Skal ikke stå noe på at det ikke er stemning fra her i gården, faktisk. Er jo endel som spiller DOTA har jeg lagt merke til Sårre 8463632[/snapback] ...dota... Hmm...synd alle spiller dota og ikke RT eller AT Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Spilte det mye før, så jeg er mer enn gjerne med på det! Så du matchen i kveld Lino? Fy faen for en kamp. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Spilte det mye før, så jeg er mer enn gjerne med på det!Så du matchen i kveld Lino? Fy faen for en kamp. 8464977[/snapback] Jeg lever og ånder for fotball! Hva var det jeg sa resultatet skulle bli til deg på skolen idag? 3-2 Synd jeg ikke satte penger på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå