Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Loddeguiden, her på forumet er nok for slike opperasjoner og så kann mann trene litt med loddebolten først.

da får man jo litt kunnskap da!!

Jepp og det er jo ikke så veldig nøye med om loddingen er perfekt , det viktigste er jo at det henger sammen og ikke flyter utover.

Var litt mer nøye/strengt da jeg gikk elektrlinja.

det er ganske små punkter så loddingen må være ganske ok.. man må heller ikke varme opp hele punktet før man går igang.. da går det til ******..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet, som sagt vi lodda litt komponenter på elektolinja :cool:

lodder litt på vk1 nå også...

Godt å se at du har begynt å lære litt om sånt da dp! Det er jo ikke såå lenge siden jeg hjalp deg med lodding / voltmodding av skjermkortet ditt. ;)

hehe, det kommer seg nå.. hadde litt noia når jeg tok vmem mod på asus kortet.. det skal jeg ærlig innrømme.. er ikke noe morro å lodde på små ICer. skjermkortet derimot var ganske lett match.

Lenke til kommentar
Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp :cool:

er en liten stund siden jeg fikk hjelp av skrue nå (han vmoddet Geforce 4 kortet mitt). forresten veldig hyggelig kar med tøffe pc høytallere.. vil ha sånne..

 

men nå for en liten stund siden kjøpte jeg meg en litt mindre loddebolt, og er nå klar for vmod verden!

Endret av dp
Lenke til kommentar
Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp :cool:

er en liten stund siden jeg fikk hjelp av skrue nå (han vmoddet Geforce 4 kortet mitt). forresten veldig hyggelig kar med tøffe pc høytallere.. vil ha sånne..

 

men nå for en liten stund siden kjøpte jeg meg en litt mindre loddebolt, og er nå klar for vmod verden!

Jepp her beskriver du deg selv ganske godt, en kompis/kjenning har hjupet/veiledet deg gjennom en mod, denne ble vellykket og dermed er du verdensmester og trekker andres kompetanse i tvil :wow::wow:

Mål nå heller andres kompetanse mot din egen reelle så blir det forhåpentlig stilt en stund :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke så lurt å kaste stein når man selv sitter i glasshus dp :cool:

er en liten stund siden jeg fikk hjelp av skrue nå (han vmoddet Geforce 4 kortet mitt). forresten veldig hyggelig kar med tøffe pc høytallere.. vil ha sånne..

 

men nå for en liten stund siden kjøpte jeg meg en litt mindre loddebolt, og er nå klar for vmod verden!

Jepp her beskriver du deg selv ganske godt, en kompis/kjenning har hjupet/veiledet deg gjennom en mod, denne ble vellykket og dermed er du verdensmester og trekker andres kompetanse i tvil :wow::wow:

Mål nå heller andres kompetanse mot din egen reelle så blir det forhåpentlig stilt en stund :thumbup:

skjønner ikke helt hva du mener nå.

Lenke til kommentar
Siden det er snakk om dette ,skriv inn hvor høy score du har oppnådd og med hvilhet system.

Her er min.

Score: 19049

 

Date: 2004-01-22

CPU: Intel Pentium 4 3116 MHz

GPU: ATI RADEON 9800 XT

OS: Microsoft Windows XP

Res: 1024x768 32bit

 

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7476892

 

Dette var min andre test før hk døde:) rengne med at jeg krysser 20k grensa når det nye hk kommer..

Lenke til kommentar
kjører standardinnstillinger.

har det noe å si hva slags oppløsning og fargeinnstillinger jeg bruker?

I windows mener du? Isåfall har ikke det noe og si.

Bare start 3dmark og trykk "Run benchmark" :)

 

EDIT: Har du nå fjorten Stardock programmer liggende i bakgrunnen, er det kansje lurt og slå de av. Kjør med renest mulig oppstart.

Endret av ExTerminator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...