Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he er du redd konkuranse :cool: Det burde du ikke vere, da du egentlig skall ha et stort forsprang i din kjøleløsning. Hadde jeg hatt den kjøleløsningen som du hadde jeg nok kunnet kjørt 4,3-4,4 da min 3,2 startet på 4,2 med vannkjøling, men var ikke stabil.

 

Ps: du mener jeg ikke har peil så da skulle vel det ikke vere noe å frykte.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
He he er du redd konkuranse :cool: Det burde du ikke vere, da du egentlig skall ha et stort forsprang i din kjøleløsning. Hadde jeg hatt den kjøleløsningen som du hadde jeg nok kunnet kjørt 4,3-4,4 da min 3,2 startet på 4,2 med vannkjøling, men var ikke stabil.

komponentene har MYE å si. min 3.2ghz stopper helt opp på 4.1ghz. selv om jeg hadde prommy. håper på en bedre prescott.

Lenke til kommentar
Compare

 

14763... :whistle:

*vente på penger nok til å handle GPU-blokk som passer et 9800SE*

 

Dårlige timings (teite twinmos-ram'en takler ikke 10-2-3-2 @ 2.8 vdimm engang).

Maskinen var ikke helt stabil på 2400MHz ved 2.06v (2v reell) vcore. :(

Er det med softmoddet 128-bit kort? Isåfall synes jeg Nature er litt lav (siden det skal yte omtrent som 9500PRO).

Lenke til kommentar
Compare

 

14763... :whistle:

*vente på penger nok til å handle GPU-blokk som passer et 9800SE*

 

Dårlige timings (teite twinmos-ram'en takler ikke 10-2-3-2 @ 2.8 vdimm engang).

Maskinen var ikke helt stabil på 2400MHz ved 2.06v (2v reell) vcore. :(

Er det med softmoddet 128-bit kort? Isåfall synes jeg Nature er litt lav (siden det skal yte omtrent som 9500PRO).

Japp, softmoddet 128bit kort. Mulig nature er litt lav, men er egentlig ganske fornøyd likevel. :)

Lenke til kommentar
Mulig det men den vill neppe stå lenge , husk det er med en A64 og i dette programmet er det cpu som har mest å si.

Men en bra score er det uansett, gleder meg til jeg får min A64 opp å gå, fikk 9800XT i dag.

han slo deg bare med 1000 poeng og med et kort til 1500kr for 1 år siden.. HAHA! (vet slo meg også..) men bare vent..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...