Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig det men den vill neppe stå lenge , husk det er med en A64 og i dette programmet er det cpu som har mest å si.

Men en bra score er det uansett, gleder meg til jeg får min A64 opp å gå, fikk 9800XT i dag.

han slo deg bare med 1000 poeng og med et kort til 1500kr for 1 år siden.. HAHA! (vet slo meg også..) men bare vent..

Si meg hva er det egentlig som feiler deg :wow::wow: Nå har du brukt tusenvis av kroner i oppdatering for å klare å slå meg med noen lusne poeng og sammtidig lagt meg i hat :cry: Hva er det med deg , vet ikke jeg har gjordt deg noe.

For en mnd siden og før det sendte du pm og sms i hopetall og ba pent om hjelp og tips, noe jeg ga deg etter beste evne, og nå begynner du med bare vent til denne karen også akkurat som du begynte til meg. :cry:

Si meg tåler du ikke at noen har bedre score enn deg :cry::cry: Er det det som plager deg tror jeg det er på tide du får deg et liv utenom pc skjermen :cry:

 

Personelig synest jeg det er veldig morro når noen slår meg her på forumet , dette tar jeg som en morro utfordring til å prøve å nå høyere res, og skulle jeg ikke klare det så spiller det ingen rolle.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det men den vill neppe stå lenge , husk det er med en A64 og i dette programmet er det cpu som har mest å si.

Men en bra score er det uansett, gleder meg til jeg får min A64 opp å gå, fikk 9800XT i dag.

han slo deg bare med 1000 poeng og med et kort til 1500kr for 1 år siden.. HAHA! (vet slo meg også..) men bare vent..

Si meg hva er det egentlig som feiler deg :wow::wow: Nå har du brukt tusenvis av kroner i oppdatering for å klare å slå meg med noen lusne poeng og sammtidig lagt meg i hat :cry: Hva er det med deg , vet ikke jeg har gjordt deg noe.

For en msd siden og før det sendte du pm og sms i hopetall og ba pent om hjelp og tips, noe jeg ga deg etter beste evne, og nå begynner du med bare vent til denne karen også akkurat som du begynte til meg. :cry:

Si meg tåler du ikke at noen har bedre score enn deg :cry::cry: Er det det som plager deg tror jeg det er på tide du får deg et liv utenom pc skjermen :cry:

 

Personelig synest jeg det er veldig morro når noen slår meg her på forumet , dette tar jeg som en morro utfordring til å prøve å nå høyere res, og skulle jeg ikke klare det så spiller det ingen rolle.

hva snakker du om? du OVERREAGERER! HAHA, jeg snakker med kjell erik aka overklokk HVER dag og vi hjelper hverandre med ting og tang. latterlig av deg å si at jeg hakker på han.

 

edit: VM i bruk av cry smilies? tror du vant!

Endret av dp
Lenke til kommentar

Sier ikke at du hakker på han , men du begynte med bare vent taktikken mot meg også før du la meg totalt i hat, vet ikke hva jeg har gjordt deg og det har jeg heller ikke fått noen forklaring på.

Men da Tobias07 (som forøvrig ble utestengt) prøvde å latterliggjøre meg ang minnetesten hang du deg på og støtta han verre en et halleluja kor i kirka, dette til tross for at du tidligere har gitt tilbakemeldinger om hvor bra den testen var.

Derfor skulle det vert greit om du ga en saklig tilbakemelding på hva det er jeg har gjordt deg istedenfor å henge på hver bidige post jeg skriver her, som feks da jeg nevnte skjermkortet der du svarte "håper han får et som klokker dårlig" , prøv å bli voksen for slik du oppfører deg nå er heller barnslig.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Sier ikke at du hakker på han , men du begynte med bare vet taktikken mot meg også før du la meg totalt i hat, vet ikke hva jeg har gjordt deg og det har jeg heller ikke fått noen forklaring på.

Men da Tobias07 (som forøvrig ble utestengt) prøvde å latterliggjøre meg ang minnetesten hang du deg på og støtta han verre en et halleluja kor i kirka, dette til tross for at du tidligere har gitt tilbakemeldinger om hvor bra den testen var.

Derfor skulle det vert greit om du ga en saklig tilbakemelding på hva det er jeg har gjordt deg istedenfor å henge på hver bidige post jeg skriver her, som feks da jeg nevnte skjermkortet der du svarte "håper han får et som klokker dårlig" , prøv å bli voksen for slik du oppfører deg nå er heller barnslig.

kanskje ta den siste kommentaren ang ditt ny XT kortet ditt litt ironisk? jeg har vel aldri sagt at minnetesten din var bra? (tror jeg da). Jeg kjenner som sagt overklokk ganske godt nå, og det har seg slikt at noe av utstyret han brukte er litt mitt.. derfor skrev jeg bare vent. håper jeg får kastet scoren min opp på 24k snart jeg også. ikke NOE vondt ment i: "men bare vent".

 

jeg "hang" meg på teddy07 fordi JEG mente at han hadde endel bra argumenter. og ja, jeg vet at tonen hans var litt krass (er enig at han kunne dempet seg noen hakk).

Lenke til kommentar

Det eneste han hadde rett i er at BH5 brikken er bra og det er det heller ingen som har benektet, men dette kommer jeg tilbake til i den testen når jeg får annledning, skall også kjøre test på disse når/om jeg får dem (de er bestilt)

 

PS: Det er ikke lett å ta noe ironisk om du skall holde på slik,det er bedre du sier hva du synest og blir ferdig med det, vet som sagt ikke hva det er som er årsaken til at du plutselig legger meg i hat.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Det eneste han hadde rett i er at BH5 brikken er bra og det er det heller ingen som har benektet, men dette kommer jeg tilbake til i den testen når jeg får annledning, skall også kjøre test på disse når/om jeg får dem (de er bestilt)

 

PS: Det er ikke lett å ta noe ironisk om du skall holde på slik,det er bedre du sier hva du synest og blir ferdig med det, vet som sagt ikke hva det er som er årsaken til at du plutselig legger meg i hat.

jeg legger deg ikke i hat. bare stille et spørsmålstegn ang din kunnskap.

Endret av dp
Lenke til kommentar

OK, men hvorfor stiller du da plutselig så mange spørsmål ved min kunnskap??Jeg har aldri uttalt meg om at jeg kan så mye mere enn andre , men jeg har prøvd å dele det lille jeg kan med andre noe du selv i flere annledninger har hatt nytte av, når du så har "funnet" noen som kan mer enn meg (noe som ikke skal vere noe problem) så er det om å gjøre å prøve å henge meg ut for at jeg ikke kan nok.

Som meg bekjent er det ikke noen krav til kunnskapsnivå her på forumet og det er fullt tillatt for alle å uttale seg utifra hva de vet og/eller har erfart , dette trodde jeg gjaldt for meg også.

Det som imidlertid er litt rart her er at du selv har nytt godt av enkelte av disse tingene , men da du har fått den hjelp du trenger er andre plutselig udugelige. Det er andre som vet mer enn meg men der er også andre som vet mindre enn meg disse lar du øyensynelig være i fred , den eneste forskjellen på de og meg er at de ikke har så høye scor i div testprogramm , tilfeldig kansje men jeg tror ikke det..

Det virker desverre som om du ikke er istand til å takle at andre klarer å oppnå like gode eller bedre res enn deg selv.

Jeg prøver så godt jeg kann å hjelpe andre som trenger det da jeg synest det er morro , og er det noen som jeg er uenige med ja da kan jeg godt ha en heftig diskusjon med vedkommende , men når den diskusjonen er omme er saken glemt . Problemet med deg er at du forfolger andre fra post til post og leter med lys og lykter for å finne noe å beskylde vedkommene for. Du er feks den eneste som i tillegg til res på orben forlanger Prt,scr av mine res fordi du mener de er juks, hvorfor krever du da ikke det samme av andre?? Nei saken er den at du rett og slett ikke tåler en utfordring.

Lenke til kommentar
OK, men hvorfor stiller du da plutselig så mange spørsmål ved min kunnskap??Jeg har aldri uttalt meg om at jeg kan så mye mere enn andre , men jeg har prøvd å dele det lille jeg kan med andre noe du selv i flere annledninger har hatt nytte av, når du så har "funnet" noen som kan mer enn meg (noe som ikke skal vere noe problem) så er det om å gjøre å prøve å henge meg ut for at jeg ikke kan nok.

Som meg bekjent er det ikke noen krav til kunnskapsnivå her på forumet og det er fullt tillatt for alle å uttale seg utifra hva de vet og/eller har erfart , dette trodde jeg gjaldt for meg også.

Det som imidlertid er litt rart her er at du selv har nytt godt av enkelte av disse tingene , men da du har fått den hjelp du trenger er andre plutselig udugelige. Det er andre som vet mer enn meg men der er også andre som vet mindre enn meg disse lar du øyensynelig være i fred , den eneste forskjellen på de og meg er at de ikke har så høye scor i div testprogramm , tilfeldig kansje men jeg tror ikke det..

Det virker desverre som om du ikke er istand til å takle at andre klarer å oppnå like gode eller bedre res enn deg selv.

Jeg prøver så godt jeg kann å hjelpe andre som trenger det da jeg synest det er morro , og er det noen som jeg er uenige med ja da kan jeg godt ha en heftig diskusjon med vedkommende , men når den diskusjonen er omme er saken glemt . Problemet med deg er at du forfolger andre fra post til post og leter med lys og lykter for å finne noe å beskylde vedkommene for. Du er feks den eneste som i tillegg til res på orben forlanger Prt,scr av mine res fordi du mener de er juks, hvorfor krever du da ikke det samme av andre?? Nei saken er den at du rett og slett ikke tåler en utfordring.

MANGE andre kommer med printscreen. og nå er du latterlig. det virker på meg som at du utgir deg for å kunne alt omtrent innen klokking.

 

A64 klokker veldig dårlig sier du, og nå tror omtrent alle på forumet at det er fakta, noe det ikke er. jeg leter heller ikke med lys og lykter. og hvor i huleste heite har du det fra at jeg har skrevet sms med deg? det har jeg ALDRI gjort. du som lyver.

Lenke til kommentar
JEG FÅR ALDRI MER EN OMKRING 19500 :cry:

 

kjører omkring dette da :

 

Xp 2800 @ 2520 mhz ( 210*12)

9800 pro @ 450/365

 

 

Noen som har et lite tips om hvordan jeg kan krysse 20K ? :ermm:

finnes endel tweaks.. prøv å kjør 3dmark i denne rekkefølgen:

 

nature-begge drago-begge car-begge lobby, og sjekk om det hjelper..

Lenke til kommentar
Tja prøvd forskjellige timinger på brikkene??

får bare dårligere score med lavere timings :cry:

 

har geil golden dragon pc3200 , men kan det har seg noe at jeg kjører de i singel channel ? tror jeg får ca 2800 poeng i si soft sandra memory test i SC ,og 3300 i DC.. :(

Lenke til kommentar
JEG FÅR ALDRI MER EN OMKRING 19500  :cry:

 

kjører omkring dette da :

 

Xp 2800 @ 2520 mhz ( 210*12)

9800 pro @ 450/365

 

 

Noen som har et lite tips om hvordan jeg kan krysse 20K ?  :ermm:

finnes endel tweaks.. prøv å kjør 3dmark i denne rekkefølgen:

 

nature-begge drago-begge car-begge lobby, og sjekk om det hjelper..

hmm.. :blush: visste ikke at du kunne velge rekkefølge :scared:

hvordan gjør jeg det da :ermm:

Lenke til kommentar
JEG FÅR ALDRI MER EN OMKRING 19500  :cry:

 

kjører omkring dette da :

 

Xp 2800 @ 2520 mhz ( 210*12)

9800 pro @ 450/365

 

 

Noen som har et lite tips om hvordan jeg kan krysse 20K ?  :ermm:

finnes endel tweaks.. prøv å kjør 3dmark i denne rekkefølgen:

 

nature-begge drago-begge car-begge lobby, og sjekk om det hjelper..

hmm.. :blush: visste ikke at du kunne velge rekkefølge :scared:

hvordan gjør jeg det da :ermm:

kjør også bare game testene hvis du ikke har gjort det..

 

for å kjøre bare nature først så tar du bort alle testene bortsett ifra nature.. så kjører du 3dmark.. når du er ferdig med den så tar du bort nature igjen og velger drago testene.. kjører, tar bort drago testene og velger car testene.. osv.. tilslutt så får du en score.

Lenke til kommentar
for å kjøre bare nature først så tar du bort alle testene bortsett ifra nature.. så kjører du 3dmark.. når du er ferdig med den så tar du bort nature igjen og velger drago testene.. kjører, tar bort drago testene og velger car testene.. osv.. tilslutt så får du en score.

Den var ny. Det må jeg prøve. Takker dp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...