Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, dp och snekker'n snackar mer än benchar! Få se lite scores nu boys, u know, if you talk the talk... :roll:

Jeg sitter her og venter på deler fra Sverge, men søta bror er jo så treg de bruker jo flere dager på å få en pakke på posten, ikke som når jeg bestiller fra psdata da har jeg varene neste dag.

Men om lykken står meg bi så får jeg dette til helgen og da begynner det å hende ting. Har fått nytt 9800 XT kort så det ligger bare å vrir seg på skrivebordet og ønsker å komme igang.

Men å komme opp i dine score har jeg ingen planer om da jeg setter denne maskinen opp med en vanlig vannkjøling istedenfor prommy og greier så der har jeg jo et handicap på ca 2000 poeng i forhold til dem som kjører slikt, men vi får se. :cool::cool:

Lenke til kommentar
Haha, dp och snekker'n snackar mer än benchar! Få se lite scores nu boys, u know, if you talk the talk...  :roll:

dette skal jeg gjøre med snekkern:

 

smackbum.gif

Ser du har utpekt meg som din "rival" av en eller annen grunn.

Men må si meg skuffet over at du ikke klarer å sla meg med mer enn noen lusne poeng , dette med tanke på at du har både prommy og vapo . andre som kjører på samme hastigheter som oss og med slik extremkjøling som du har ligger jo 1000 - 2000 poeng over meg ja enkelte mye mer også.

Har jeg lert deg dårlig opp :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Haha, dp och snekker'n snackar mer än benchar! Få se lite scores nu boys, u know, if you talk the talk...  :roll:

dette skal jeg gjøre med snekkern:

 

smackbum.gif

Ser du har utpekt meg som din "rival" av en eller annen grunn.

Men må si meg skuffet over at du ikke klarer å sla meg med mer enn noen lusne poeng , dette med tanke på at du har både prommy og vapo . andre som kjører på samme hastigheter som oss og med slik extremkjøling som du har ligger jo 1000 - 2000 poeng over meg ja enkelte mye mer også.

Har jeg lert deg dårlig opp :laugh::laugh::laugh:

hehe, dumt at du ikke tar en liten fleip..

 

har forresten ikke kjørt noen bencher med vapo på gpu... ok, 2 runder 03 da.. men ingen 01 tester!

Endret av dp
Lenke til kommentar
Men å komme opp i dine score har jeg ingen planer om da jeg setter denne maskinen opp med en vanlig vannkjøling istedenfor prommy og greier så der har jeg jo et handicap på ca 2000 poeng i forhold til dem som kjører slikt, men vi får se. :cool:  :cool:

Nåja, du har relativt heftig kjøling selv, enten du liker det eller ikke. Man kommer ikke 2000p høyere kun med prommy og vapo, det må nok moddes i tillegg (tviler på at du hadde hatt 25500 poeng med prommy og vapo).

Lenke til kommentar
Joda jeg tar en fleip, og min "kommentar" var også ment som en fleip :cool:

bare digger den smilien.. hehe.. kommer til å teste litt mer med vappoen på vpu snart.. jeg trenger bare litt mere kunnskap ang 9800 vpu voltmodden min.. får spenningsdropp når jeg går over 1.95v..

 

ps, vappoen tusler å går på 2000rpm nuh.. (kompressoren)

Endret av dp
Lenke til kommentar
Men å komme opp i dine score har jeg ingen planer om da jeg setter denne maskinen opp med en vanlig vannkjøling istedenfor prommy og greier så der har jeg jo et handicap på ca 2000 poeng i forhold til dem som kjører slikt, men vi får se. :cool:  :cool:

Nåja, du har relativt heftig kjøling selv, enten du liker det eller ikke. Man kommer ikke 2000p høyere kun med prommy og vapo, det må nok moddes i tillegg (tviler på at du hadde hatt 25500 poeng med prommy og vapo).

kaldt vann fungerer veldig bra ja..

Lenke til kommentar
Men å komme opp i dine score har jeg ingen planer om da jeg setter denne maskinen opp med en vanlig vannkjøling istedenfor prommy og greier så der har jeg jo et handicap på ca 2000 poeng i forhold til dem som kjører slikt, men vi får se. :cool:  :cool:

Nåja, du har relativt heftig kjøling selv, enten du liker det eller ikke. Man kommer ikke 2000p høyere kun med prommy og vapo, det må nok moddes i tillegg (tviler på at du hadde hatt 25500 poeng med prommy og vapo).

Jepp har en grei vannkjøling ikke tvil om det, men har en kjenning med et max 3 og en 2,6 han får ca 1500 poeng mer enn meg uten modding men med en mach 2 på cpu og en mach 1 på gpu i tillegg har han et dårligere kort enn meg han kjører med 9800 pro. så en viss ytelsesforskjell snakker vi om, og hadde det ikke det vert hvem hadde da vert villig til å betale rundt 15000 for 2 slike.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Men å komme opp i dine score har jeg ingen planer om da jeg setter denne maskinen opp med en vanlig vannkjøling istedenfor prommy og greier så der har jeg jo et handicap på ca 2000 poeng i forhold til dem som kjører slikt, men vi får se. :cool:  :cool:

Nåja, du har relativt heftig kjøling selv, enten du liker det eller ikke. Man kommer ikke 2000p høyere kun med prommy og vapo, det må nok moddes i tillegg (tviler på at du hadde hatt 25500 poeng med prommy og vapo).

Jepp har en grei vannkjøling ikke tvil om det, men har en kjenning med et max 3 og en 3,2 han får ca 1500 poeng mer enn meg uten modding men med en mach 2 på cpu og en mach 1 på gpu i tillegg har han et dårligere kort enn meg han kjører med 9800 pro. så en viss ytelsesforskjell snakker vi om, og hadde det ikke det vert hvem hadde da vert villig til å betale rundt 15000 for 2 slike.

mhz på cpu, vpu da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...