Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, nå synes jeg at dere skal hjelpe meg litt.. når jeg bare får 12500 poeng med denne hardwaren..

 

Msi K7n2 Delta L

2500+@210*11=2310mhz

1024mb ddr 3200 ram.

ati radeon 9600xt 256 ddr..

1*wd ata100 120gb 8 mb cache

1*ibm deskstar 60gb.

 

Synes da at det er litt rart at folk som har ti4200 får høyere score enn meg, men det kan hende at det bare er meg.

 

All hjelp tas imot meg godt mot!

Lenke til kommentar
Bra dp!! 

 

Men skal du ikke bytte ut den gamle 2.4'n snart? Det hadde vært interresant og se hva du hadde fått med en 3.4 ;)  kansje 30k?

hei,

 

målet var 24k med 2.4ghzen. dette har jeg nå klart og jeg venter bare på prescott.

 

dp

Gleder meg til du får prescott og får fiksa VPU volten jeg..

Lenke til kommentar
Bra dp!! 

 

Men skal du ikke bytte ut den gamle 2.4'n snart? Det hadde vært interresant og se hva du hadde fått med en 3.4 ;)  kansje 30k?

hei,

 

målet var 24k med 2.4ghzen. dette har jeg nå klart og jeg venter bare på prescott.

 

dp

Gleder meg til du får prescott og får fiksa VPU volten jeg..

jeg også.. men finner jo ikke noe fiks.. unntatt den "booster" greia..

Lenke til kommentar
Altså, nå synes jeg at dere skal hjelpe meg litt.. når jeg bare får 12500 poeng med denne hardwaren..

 

Msi K7n2 Delta L

2500+@210*11=2310mhz

1024mb ddr 3200 ram.

ati radeon 9600xt 256 ddr..

1*wd ata100 120gb 8 mb cache

1*ibm deskstar 60gb.

 

Synes da at det er litt rart at folk som har ti4200 får høyere score enn meg, men det kan hende at det bare er meg.

 

All hjelp tas imot meg godt mot!

Overklokk skermkortet dit! Set driverne til performance og last ned de siste chipsetog skjermkortdriverne. 9600 kortene er ikke noe serlig bedre en TI 4xxx i 3dmark 2001 se (dx.8/8.1)

 

Jeg får 14122 med mit 9600 pro Fireblade og en amd xp [email protected],5=2334 mhz.

 

Gode ram timings kan også gi deg en boost men kan være vanskelig å oppnå på høye FSB, og jeg har ikke veldig greie på det heller men det er noe du kan undersøke. :thumbup:

Lenke til kommentar
takk takk, hvordan går det med deg og klokkingen nå?

Har ikke giddet noe i det siste. Spiller bare CoD multiplayer for tiden. Tror jeg må ha vannkjøling eller noe slikt for å komme meg lengre uansett.

CoD = Call of Duty? Jeg likte ikke helt det spillet.. ble litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...