Gå til innhold

Conquer Online (gratis-spill)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakgrunnen for spillet er å gi en 'old sk00l' følelse, ikke grafikken. Grafikken er rett og slett elendig, men gameplayet er god.

Du har ikke prøvd mange gratis spill ser det ut som, bare for å nevne gratis MMORPGs: Silkroad Online = Grinding spill, men grafikken er jo bedre enn Conquer Online (stygg bloom effekt) og det er gratis.

Er selv en FPS elsker, noen gratis FPS spill som herjer har OK grafikk og god gameplay:

www.warrock.net - Som BF2, bør prøves, min beste FPS spill.

www.truecombat.us - Dritbra realistisk spill med god grafikk og god gameplay.

www.joinfear.com - MP versjon av FEAR helt gratis, navnet sier seg selv ^^.

Skrevet

Jaja, kansje. :p Tibia var det eneste spillet jeg hadde prøvd for Conquer :D Så for meg var det god grafikk. Er lvl 101 foresten :!:

Har prøvd War rock, ganske bra, men ble lei av det :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Bakgrunnen for spillet er å gi en 'old sk00l' følelse, ikke grafikken. Grafikken er rett og slett elendig, men gameplayet er god.

Du har ikke prøvd mange gratis spill ser det ut som, bare for å nevne gratis MMORPGs: Silkroad Online = Grinding spill, men grafikken er jo bedre enn Conquer Online (stygg bloom effekt) og det er gratis.

Er selv en FPS elsker, noen gratis FPS spill som herjer har OK grafikk og god gameplay:

www.warrock.net - Som BF2, bør prøves, min beste FPS spill.

www.truecombat.us - Dritbra realistisk spill med god grafikk og god gameplay.

www.joinfear.com - MP versjon av FEAR helt gratis, navnet sier seg selv ^^.

"Klager" du på at han ikke har prøvd mange gratis spill, og nevner ett annet ?

Conquer Online ruler, spiller det selv. Etter sommerferien, ca 20. august, kommer den største grafikk oppgraderingen tq digital noengang har hatt.

Jeg spiller CO, lol heter noe så teit som Magic_Master , jeg er en reborn water-archer lvl 75, spiller på mercury server^^

Min guild heter |Feary^Dragoo|

Join den hvis du begynner å spille på mercury,galaxy.

På bildet blir jeg akkurat drept, det er tatt før jeg ble reborn. PS: rb suger :(

post-119504-1180767489_thumb.jpg

Endret av diskusjonsgjest
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...