Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Hvordan bør jenter ha håret sitt da? :p

Langt, kort, lyst, mørkt, stripet, slett, krøller?

9043238[/snapback]

Tror ikke jeg har snakket med en gutt som liker kort hår, pannelugg eller krøller. Så lenge man holder seg unna slikt bør det gå greit.

9306396[/snapback]

Jeg har ikke noe i mot kort hår eller pannelugg, (Så lenge jenta passer det.) krøller derimot... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn var det jeg brukte å se ut. Har ikke peiling om det er inn, ut eller bare teit.

Jeg likte det i allefall. På et eller annet merkelig vis klarte jeg å skinne meg i fylla, så nå har jeg relativt lite hår.

9310916[/snapback]

Uffda :p Må være nedtur haha. Synes det var sånn halveis okey! men farga du det svart?

Lenke til kommentar
Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen  :(

9311794[/snapback]

Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! :D

Lenke til kommentar
Sånn var det jeg brukte å se ut. Har ikke peiling om det er inn, ut eller bare teit.

Jeg likte det i allefall. På et eller annet merkelig vis klarte jeg å skinne meg i fylla, så nå har jeg relativt lite hår.

9310916[/snapback]

Uffda :p Må være nedtur haha. Synes det var sånn halveis okey! men farga du det svart?

9311107[/snapback]

 

Farget det svart ja. :)

Lenke til kommentar
http://i34.photobucket.com/albums/d122/kewlnut/slash.jpg

 

Blir ikke mye tøffere enn det her hvis du har krøller. Selv har jeg langt, blondt hår med ganske mye krøller, ikke ordentlige krøller, mere krusninger.

9311004[/snapback]

syd_barrett--thumb.jpg

 

:cool:

 

Hmm. Krøller er ikke helt på mote nå for tiden, har jeg inntrykk av. Man må liksom strekke/rette håret. Noe jeg ikke gidder. Foretrekker å se ut som en mannlig hulder jeg, da.

Lenke til kommentar
Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen  :(

9311794[/snapback]

Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! :D

9311916[/snapback]

 

Hehe, kjenner til den fasen. Hadde den for 2 uker siden, og var redd for at skolestarten kom til å bli ødelagt på grunn av håret, men neida. Det grodde seg til å nå er det perfekt.

Lenke til kommentar
Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen  :(

9311794[/snapback]

Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! :D

9311916[/snapback]

 

Hehe, kjenner til den fasen. Hadde den for 2 uker siden, og var redd for at skolestarten kom til å bli ødelagt på grunn av håret, men neida. Det grodde seg til å nå er det perfekt.

9323729[/snapback]

Se der ja :D hadde den sjæl... så på gamle bilder forleden usjh.... Men nå har jeg kort hår :D Så problem solved

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...