Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som bruker Gel Wax? Funker perfekt for meg + renati er jo svindyrt :hmm:

8542740[/snapback]

Jeg tester gelwax atm. Overraskende bra til å koste 30 simple kroner! :D

 

@ Demille: Jo, takk for det! ;)

 

@ Mr. Olsen: Hehe, ja, bruker til vanlig Renati, men skal være modell for Wella, så jeg fikk noe High Hair Peppermint Pep Paste-greier! :hmm:

 

Det fungerer IKKE like godt som Renati/ID.

8524503[/snapback]

 

Jeg er litt nyskjerrig. Hvordan ser håret ditt ut uten noen form for voks eller gele¿

Ser det helt likt ut, bare flatt, eller kommer teksturen av at du bruker voks¿

 

Jeg klarer aldri å få håret mitt til å ligge på samme måte.

 

Edit. La til et bilde av håret mitt. Sånn ser det ut nyvasket. Er det håret mitt som er dårlig eller er det teknikken min med voks som er ganske sliten¿

 

Jeg har egentlig aldri brukt noe i håret mitt, så jeg trenger litt hjelp. :)

8543388[/snapback]

 

Jeg tror nok at alle har slikt hår når det ikke er voks oppi. Jeg har gått på Ungdomsskolen i 3 år nå og har aldri gått på skolen uten noe voks i, en gang kom jeg uten voks, men hadde fått tatt oppi litt spray (Var desperat den morgenen)

 

Jeg ser faen ikke ut uten hårvoks.

8547114[/snapback]

 

Jeg ser ikke ut heller. ^^ Kjenner meg igjen i den morgenen du nevner. Bad hair day.

 

 

MEN SKJERPINGS FOLKENS! Tråden handler om hårstiler. Vokser/geleer tas i voks/gel-tråden!

Lenke til kommentar
de tre der hadde om ikke perfekt hår, så hadde de perfekt ansiktsbygning :p

8596361[/snapback]

 

Bilde 1 og 2 er av samme person, bare at bilde 1 er kraftig shoppet, hvorpå 2'eren er ikke :p

 

Men tror nok det ligger litt der og ja.

 

Har prøvd på en slik stil som det er på bilde 1, men har rett og slett ikke nok hår.

 

Slik han har det på bilde 2 er sånn jeg vil at håret mitt skal se ut, men så bra blir det aldri :/

Lenke til kommentar

Jeg blir dissa på skolen fordi jeg har håret enten opp (og litt mot siden) eller rett frem. Jeg tar også håret på siden fremover mot fjeset.

 

Jeg har ganske kort, tykt og mørkt hår; tips til styles? :) Har nå begynt å ta håret foran bare ut til høyre side. (ja, jeg bruker voks.)

Lenke til kommentar

Ikke bry deg om at folk disser deg for håret, som oftest er de bare misunnelig. Hvis du er fornøyd selv, så er det jo kjempebra.

 

Se på bildene som er postet rett over, bilde nr. 1 og 2 er jo flotte stiler. Det spørs uansett litt på ansiktsoppbygningen. Post et bilde, så kanskje noen kan komme med noe konstruktivt.

Lenke til kommentar
Ikke bry deg om at folk disser deg for håret, som oftest er de bare misunnelig. Hvis du er fornøyd selv, så er det jo kjempebra.

 

Se på bildene som er postet rett over, bilde nr. 1 og 2 er jo flotte stiler. Det spørs uansett litt på ansiktsoppbygningen. Post et bilde, så kanskje noen kan komme med noe konstruktivt.

8598328[/snapback]

 

Neida, for all del, jeg bryr meg ikke så veldig. Men hvis det er så stygt som de sier så er det vel bedre å velge en annen ^^ Kommer bilder senere.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle få litt feedback på håret mitt:) Hva synest dere?

 

8614454[/snapback]

 

Allt for mye gele/voks etter min mening

8614473[/snapback]

 

 

Det er ikke så mye voks i det, det er bare litt vått etter en dusj. Håret legger seg omtrent sånn når det tørker, men da ser det ikke så klissete ut.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle få litt feedback på håret mitt:) Hva synest dere?

 

8614454[/snapback]

 

Allt for mye gele/voks etter min mening

8614473[/snapback]

 

 

Det er ikke så mye voks i det, det er bare litt vått etter en dusj. Håret legger seg omtrent sånn når det tørker, men da ser det ikke så klissete ut.

8614568[/snapback]

 

Tenkte at det kunne være derfor :p ,men legg inn et nytt bilde slik at vi får se hvordan håret ditt egentlig er

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle få litt feedback på håret mitt:) Hva synest dere?

 

8614454[/snapback]

 

Allt for mye gele/voks etter min mening

8614473[/snapback]

 

 

Det er ikke så mye voks i det, det er bare litt vått etter en dusj. Håret legger seg omtrent sånn når det tørker, men da ser det ikke så klissete ut.

8614568[/snapback]

 

Tenkte at det kunne være derfor :p ,men legg inn et nytt bilde slik at vi får se hvordan håret ditt egentlig er

8614631[/snapback]

 

Ja, får vel ta et nytt bilde i morgen:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...