Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere syns Renati er lite for pengene begynner jeg å lure på hvor mye voks dere bruker.

 

Jeg har hver Renatiboks i 3-4-5 måneder, og jeg bruker relativt mye.

175 kr (hos friøsren min, gidder ikke å bestille fra internett) er ikke mye hver tredje, fjerde eller femte måned.

8558647[/snapback]

 

Om du har en boks i 5 mnd så bruker du ikke mye!

 

I de verste tidene i vinter så brukte jeg 2 bokser på 1 mnd.

Lenke til kommentar
Hvis dere syns Renati er lite for pengene begynner jeg å lure på hvor mye voks dere bruker.

 

Jeg har hver Renatiboks i 3-4-5 måneder, og jeg bruker relativt mye.

175 kr (hos friøsren min, gidder ikke å bestille fra internett) er ikke mye hver tredje, fjerde eller femte måned.

8558647[/snapback]

 

Om du har en boks i 5 mnd så bruker du ikke mye!

 

I de verste tidene i vinter så brukte jeg 2 bokser på 1 mnd.

8558824[/snapback]

Enig med hc. Det fins da mye dyrere hårprodukter enn renati så skjønner ikke at dette er så mye å diskutere. Hvem bryr seg vel om hva slags hårvoks man bruker bare det funker for seg selv??

 

Og Olsen: 2 bokser i måneden? Det hørtes forferdelig mye ut.

 

Men nå er vel ikke dette stedet å diskutere dette uansett. Så hvorfor ikke fortsette i den andre tråden?

Lenke til kommentar

Enig med hc. Det fins da mye dyrere hårprodukter enn renati så skjønner ikke at dette er så mye å diskutere. Hvem bryr seg vel om hva slags hårvoks man bruker bare det funker for seg selv??

 

Og Olsen: 2 bokser i måneden? Det hørtes forferdelig mye ut.

8559197[/snapback]

 

Folk på forumet oppfordrer folk til å kjøpe voks som ikke gjør det bedre enn billigere voks, da griper jeg inn!

 

Og, det var forferdelig mye, men ikke mye i håret hver gang...

 

Jeg tok oppi 3 ganger per dag...

Lenke til kommentar

blabla

8559197[/snapback]

 

Folk på forumet oppfordrer folk til å kjøpe voks som ikke gjør det bedre enn billigere voks, da griper jeg inn!

 

Og, det var forferdelig mye, men ikke mye i håret hver gang...

 

Jeg tok oppi 3 ganger per dag...

8559272[/snapback]

Du vasker deg ikke i mellom hver gang? Hvorfor 3 ganger om dagen? Må da bli umåtelig tungt...?

Lenke til kommentar
Dette blir litt OT, men jeg vil bare sette noen meninger her.

 

Renati = 149,-

ID Hair = 89,-

 

Om jeg hadde tatt å byttet innhold ville dere aldri kjent forskjell, kanksje lukten, men begge duger!

 

Det er som med merkeklær, det er ikke de dyreste som er de beste, men de som koster litt mindre, men som har satset på å være slitesterke.

 

Til dere som absolutt skal kjøpre Renati, tenk dere om! Er det for at klassekameratene skal vite at dere bruker penger på håret, eller er det for å se fin ut?

 

De ser ikke forskjell på ID og Renati, tro meg!

 

Jeg og en kompis gjorde et forsøk, men ingen som klarte å skille de!

8558273[/snapback]

 

 

Hvor får jeg kjøpt ID Hair ? Har brukt Renati i en god stund, men som sagt, den er litt dyr ja.

Lenke til kommentar
Hvis dere syns Renati er lite for pengene begynner jeg å lure på hvor mye voks dere bruker.

 

Jeg har hver Renatiboks i 3-4-5 måneder, og jeg bruker relativt mye.

175 kr (hos friøsren min, gidder ikke å bestille fra internett) er ikke mye hver tredje, fjerde eller femte måned.

8558647[/snapback]

 

Om du har en boks i 5 mnd så bruker du ikke mye!

8558824[/snapback]

Ble litt feil formulert, for jeg har 2 bokser samtidig, og de går på ca 5-6 måneder, når jeg tenker meg om.

 

Har i akkurat nok, og mer enn det trenger jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...