Gå til innhold

Mayhem - Orda Ad Chao - diskusjon


tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt albumet nå. Har bare en ting å si.

 

HOT SEX

 

  Fyttigrisen, som jeg gleder meg til å se Mayhem live igjen. Attila har en vanvittig syk scenepersonlighet.

 

My Death (live)

 

shocking2.gif

 

ODIUM HUMANI GENERIS! Fikk faen meg frysninger! Så ballefett!

Endret av Torpern
Lenke til kommentar

Jeg har bare hørt igjennom plata en gang men jeg må si jeg er meget imponert og overasket. Plata fengslet meg fra første stund. Den mørke og dystre atmosferen blir ekstra bra med attilas spesielle vokal. Skummelt, skittent og deiligt ondt! :)

Endret av Xenodwarf
Lenke til kommentar

Helt klart den beste platen siden Mysteriis etter min mening. Litt uforståelig etter første gjennomhøring, men er en plate som vokser voldsomt.

Partier som minner litt om Runemagick, men fortsatt den gjenkjennelige Mayhem-lyden. Heldigvis litt mindre polert lyd en Chimera. En fet plate som jeg vil anbefale til alle metall-fans.

Lenke til kommentar

Da har jeg sendt penger med søsteren min, forhåpentligvis sitter jeg med et stk. limited edition i morgen ettermiddag. Gleder meg stort til å høre dette her.

 

EDIT:

Da har jeg fått platen, og hørt gjennom den en gang. Dette er utrolig kaotisk, grimt og jævlig, og det virker som om den fortjener en hel del gjennomlyttinger før den sitter skikkelig. Uansett virker det veldig lovende, og jeg håper plata setter seg ordentlig.

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...