Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Bare veldig mye hårgele/voks. En voks som har mye glans..

 

Det dummeste du kan gjøre er jo å bruke masse voks eller gele. Da ser det jo bare fett og uvasket ut.. Hvis du allerede har sånn type hår, kan jeg jo anbefale KMS, Short Sexy Hair og American Crew. Funker veldig bra på mitt hår.

 

Hvis du ikke har sånn type hår, er det lurt og gå til frisøren og spørre om han/hun kan klippe deg til den stilen. Lang lugg slik at du ikke trenger å bruke så mye voks for å få den til å ligge bakover. Men husk og ikke bruk for mye voks, håret blir helt jævelig å se på og vanskeligere å få ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som varer i en halvtime før håret ser totalt porøst ut? Eller?

 

En ting, bruker Renati Stronghold til vanlig.. Skader denne håret spesielt? Bruker vel den hver dag :) Ikke så mye jeg går uten wax, litt kanskje?

Absoulutt ikke. Varer lett en hel dag. Mekaniker i tillegg, så øreklokker og diverse er borti håret gjennom dagen- men holder seg like fint.

Har flere andre produkter liggende, men de er ikke på langt nær så gode.

 

Gå for H&M sin Gelwax. Glimerende hårprodukt til svimlende 35,-

Om det var til meg du pratet til, så bruker jeg den nå. Dog, den er veldig bra, men er for mye fettete.

Ja er veldig bra. Fettete er den jo. Men ikke vanskelig å vaske ut eller noen ting.

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Og du mener den holder dagen lang ( Har litt langt hår, ikke så veldig ) ?

 

MAnge bokser kjøpte du? Greit å ha, men :p

Ja, holder lett en hel dag. For øyeblikket har jeg kun 3cm hår tror jeg. Men akkurat klippet det. Maks lengde før jeg klipper er vel 7-8cm.

 

Går vel en boks i mnd. Kjøper som regel 2 stk om gangen. Så slipper jeg å tenke på det en stund.

Lenke til kommentar
Og du mener den holder dagen lang ( Har litt langt hår, ikke så veldig ) ?

 

MAnge bokser kjøpte du? Greit å ha, men :p

Ja, holder lett en hel dag. For øyeblikket har jeg kun 3cm hår tror jeg. Men akkurat klippet det. Maks lengde før jeg klipper er vel 7-8cm.

 

Går vel en boks i mnd. Kjøper som regel 2 stk om gangen. Så slipper jeg å tenke på det en stund.

 

Takker Shark.. :) Slepper jeg å bruke 180kr for en liten boks, da jeg får samme kvalitet(Kanskje litt mer laber) men mye mer for pengene!

Lenke til kommentar
Og du mener den holder dagen lang ( Har litt langt hår, ikke så veldig ) ?

 

MAnge bokser kjøpte du? Greit å ha, men :p

Ja, holder lett en hel dag. For øyeblikket har jeg kun 3cm hår tror jeg. Men akkurat klippet det. Maks lengde før jeg klipper er vel 7-8cm.

 

Går vel en boks i mnd. Kjøper som regel 2 stk om gangen. Så slipper jeg å tenke på det en stund.

 

Takker Shark.. :) Slepper jeg å bruke 180kr for en liten boks, da jeg får samme kvalitet(Kanskje litt mer laber) men mye mer for pengene!

 

Absolutt ikke det samme kvalitetet. En god wax til 180 kr er MYE bedre enn Gel Wax. Men helt enig, for 30-40 kroner er det absolutt mye for pengene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...