Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bruker også renati hver dag, men min varer i minst 1 mnd :)

 

har også prøvd got2b glued i det siste, og den er overraskende digg imo.

jeg syns personlig at renati ikke takler en hard kveld, etter et par timers dansing blir håret lett slapp :p men got2b glued er vind- og vannsikker og har syyykt hold. ulempen er at den er vanskligere å få ut av håret enn renati, men den tåler nesten alt :O

 

tldr: renati vanligvis, got2b glued når håret skal oppleve mye

Lenke til kommentar
Tror du kanskje bruker den på feil måte. Den er ikke vanskelig å få inn i tørt hår, men du skal ikke stikke fingrene igjennom håret med den.

 

De fleste gode frisører tar alltid bare hårgeleen på utsiden av håret, altså ikke under håret. Har lært mye av det, og fått til mye flottere sveiser enn før.

 

Det må jeg prøve :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Var på Hennes og Mauritz idag, hvor jeg fant voksen med navnet ClayWax (grå boks med oransje lokk) til 39,50,-. Er meget fornøyd med voksen og den har samme effekt som renati strong hold til en pris av 169,- :) Anbefales på det høyeste!

Kjøpte akkurat den samme i tilegg til ClayGel (eller noe slikt). Begge boksene, gleder meg til å prøve resultatet ^^

Lenke til kommentar
Tror du kanskje bruker den på feil måte. Den er ikke vanskelig å få inn i tørt hår, men du skal ikke stikke fingrene igjennom håret med den.

 

De fleste gode frisører tar alltid bare hårgeleen på utsiden av håret, altså ikke under håret. Har lært mye av det, og fått til mye flottere sveiser enn før.

 

Det må jeg prøve :p

 

Jeg og.. Tar wax i hele håret jeg :S

Lenke til kommentar
Tror du kanskje bruker den på feil måte. Den er ikke vanskelig å få inn i tørt hår, men du skal ikke stikke fingrene igjennom håret med den.

 

De fleste gode frisører tar alltid bare hårgeleen på utsiden av håret, altså ikke under håret. Har lært mye av det, og fått til mye flottere sveiser enn før.

 

Det må jeg prøve :p

 

 

Si ifra hvordan det gikk!

 

Når det gjelder hva som er sterkeste av Claywax og Renait osv, så tror jeg ikke personer med kort hår er de rette til å dømme. Heller de med halvlangt-lengere hår.

 

Når jeg klipper meg kort så skal det ikke dyre/mye hårgeleen til før håret holder sveisen resten av dagen. Men når det blir lengere må det gode produkter til. Og der føler jeg at det kanskje ikke er så mange bra produkter enda. Altså for menn med langt hår.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

@ poqz: Det hørtes sinnsykt unødvendig ut, det burde virkelig holde med bare renati...

 

Dog er jeg utrolig positivt overrasket over H&M ClayWax var faktisk svært god i håret mitt, håret står akkurat som jeg vil, det er stivt og stødig samtidig som det er forholdsvis fyldig. Men det er ganske glansete og ser kanskje litt fettete ut (jeg synes ikke), men ellers er jeg svært positivt overrasket.

Lenke til kommentar
Tror du kanskje bruker den på feil måte. Den er ikke vanskelig å få inn i tørt hår, men du skal ikke stikke fingrene igjennom håret med den.

 

De fleste gode frisører tar alltid bare hårgeleen på utsiden av håret, altså ikke under håret. Har lært mye av det, og fått til mye flottere sveiser enn før.

 

Det må jeg prøve :p

 

 

Si ifra hvordan det gikk!

 

Det gikk ikke så bra :/ ble ikke nesten ikke noe hold, håret bare falt ned igjen...

 

Men det er mulig jeg ikk fikk det helt til da :p

Lenke til kommentar

Finfin tråd dette, her må det være noen som kan hjelpe meg :)

 

Jeg sliter med VELDIG tørr hodebunn, noe som i all hovedsak er resultatet av alt for mange år med diverse geler og vokser klint i håret - det har rett og slett blitt for mye for hodebunnen, og vanlig hårvoks kjennes nå ut som syre i hodebunnen. Spørsmålet er derfor om det er noen som kan tipse om noen milde typer hårvoks? Helst av egen erfaring, men anbefaling fra bekjent duger det også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...