Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Jeg hadde tørr hodebunn, og jeg kan anbefale deg Redken: Scalp Relief sjampo. Den er forsåvidt fin for de som har psoriasis også. Utover dette kan du spørre en frisør om hvilken voks som er bra for ditt hår! Jeg synes det er greit og investere når det komme til hud og hår, man skal tross alt ha det til man dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et lite tips; fordel voksen utover hendene for så og tilføre voksen NEDENFRA og opp når du tar den i, fra forreksempel nederst i nakken til månen. prøv å ungå å ta på hodet og bare stryk voksen over håret, da ungår du at den står rett ut eller rett ned..

Bruker bare renati: strong hold. den funker fint for både kort og mellomlangt hår.

en ny boks kan være "tørr" slik at håret står ordentlig men kjennes utrolig stivt og seigt ut, ha boksen åpen en natt fikser dette

Lenke til kommentar

Elsker deg Dovito :D

 

Mye betalte du i frakt?

 

Og en ting til, jeg har sånn halvlangt hår (Usikker på om jeg skal klippe meg eller ikke?)

Men uansett.. Hvilke ID type passer til mitt hår da? Litt wet rufsete look?

 

Bor i Bergen, de sender dit?

 

 

EDIT: Ser at det ikke går med postoppkrav, jeg er under 18 og har visa electron? Det går vel?

 

Og siste ting: det står at man skal skrive inn byen man bor i, skal jeg skrive Bergen eller nærmere plassen jeg bor på? Ikke adressen, men f.eks: Knarvik som er litt utenfor Bergen!

Endret av PhenomenA
Lenke til kommentar

Hmm..Jeg har alltid brukt Renati i 3 år nå (Kanskje 1-2 bokser med Fudge, men den suger)

Tror faktisk håret mitt har "gått-lei" av Renati, for den fester seg ikke godt nok av og til + at jeg bruker en boks på 3 uker, og det er vanskelig å vaske ut igjen. Visst dere ikke har noe tips til en annen voks eller metode for å forme håret mitt, så er jeg fint nødt til å klippe meg..Håret mitt er temmelig slitt pga all voksen nå :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...