Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig tykt hår, nyklipt, ganske kort, men ikke maskinkort i nakken og på sidene. Frisøren anbefalte ID Hair voks, så kjøpte 2 stk. for 200 kr:

ID HAIR

 

Noen som har peiling på hvordan disse er i forhold til andre vokser?

 

Brukt Extreme Titanium noen ganger, ekstremt bra hold i den synes jeg, men synes den blir tørr veldig fort. Kanskje jeg bruker for lite av den om gangen? Den Hard voksen er grei, men frisyren holder seg ikke så lenge.

 

Evt. noen som kan anbefale en voks elns til meg? Rufsete look, rufsete i nakken.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Ok, finnes det noko testar av det?

 

Jeg så engang en studie som beviste hvordan billig hårvoks ødela håret, og den refererte også til andre liknende studier, bl. a. i Australia, Tyskland, USA og Canada. Selve studien jeg skumleste igjennom var britisk.

 

Den var publisert i en britisk tidsskrift, som jeg leste på nett, men har faktisk ingen link.

Har lett 5-10 minutter nå for å finne den men lyktes ikke :thumbdown:

Billiggelè ødela visst ikke så mye.

 

Da jeg hadde kort, sånn ordentlig kort hår, da brukte jeg L'real Paris Tekni Pro, og syns den funka bra, HELT TIL jeg fikk litt lengre hår; da da var den ubrukelig - det gikk ikke ann å gni ut ordentlig, også falt håret utover dagen.

 

Så nå bruker jeg midlertidig, til jeg finner noe bedre, Loreal Paris Studio remix sak i lyseblå boks, og den funker bra for halv-langt hår i noen timer etter du har tatt det på, men så faller håret etterhvert til en latterlig frisyre, så jeg kommer antkelig vis ikke til å kjøpe den igjen.

Må være pga den "Unlimited remodelling effect" saken at den ikke er så sterk som den burde.

 

Define Fiber Paste er noe drit, ødelegger håret, det gir heller ikke noe hold.

Men Define sprayen funker bra etter voks, jeg klarte å få håret til å holde seg hele 3 timer lengre etter finish med den sprayen, da jeg bruke Loreal Studio remix voksen.

Lenke til kommentar
Renati er det beste synes jeg :p eneste negative er at den ikke virkeri det hele tatt i tørt hår...

 

Jo? Må bare ha villt mye i :)

 

Tør jeg å spørre om hvor mye dere bruker hver gang?

 

Jeg synes at man ikke får fordelt den ordentlig hvis man tar det i tørt hår, prøvde, men det samlet seg masse i en klump :S

 

Bruker opp en boks på ca to uker forresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...