FemtiNi Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Her kan du altså skrive om noe morosamt eller noe dumt når du har spilt et spill. Det er alt fra Data til konsoll. GJerne med bilder! Jeg har noe som har hent det første er når jeg nesten vant på Need for Speed Most Wanted, kresjet rett før mål! Det andre er Dette Som dere sikkert vet heter jeg Sstohle Endret 16. april 2007 av SIAS
d'espresso Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hadde kjørt i god over en halvtime for å vinne McLaren F1 på NFS Hot Pursuit 2.. Alt så helt fint ut, jeg lå laaangt forran alle andre, og det hadde jeg gjort de siste fem rundene. Plutselig, like forran mål går jeg på DEN kræsjen, og får ikke kjørt igjen på noen sekunder.. Det var så utrolig surt å se samtlige motstandere kjøre rett forbi meg Veit ikke om det passer inn i tråden, jeg.. Men samma det
Gormers Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Jeg vet om mye rart som jeg skriver senere men først kan dere se på denne http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=54519
Gormers Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Hadde kjørt i god over en halvtime for å vinne McLaren F1 på NFS Hot Pursuit 2.. Alt så helt fint ut, jeg lå laaangt forran alle andre, og det hadde jeg gjort de siste fem rundene. Plutselig, like forran mål går jeg på DEN kræsjen, og får ikke kjørt igjen på noen sekunder.. Det var så utrolig surt å se samtlige motstandere kjøre rett forbi meg Veit ikke om det passer inn i tråden, jeg.. Men samma det 8401810[/snapback] Kunne du ikke bare reseta bilen da? Og i det spillet bruker jo ikke bilene noe særlig til sånn derre så-kalt catch up i motsetning til burnout for eksempel, der er det alltid så kjedelig med det.
Gormers Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) Kom på en gang jeg spilte en intens kamp i lego racer med en kamerat på 5 runder o vi var kommet til siste. Det var pyramide banen og jeg ledet, og jeg hadde akkurat brukt en boost. Jeg kjørte et sted der det alltid faller ned en slags stokk foran deg hvis du kjører der, for å blokke deg. Men jeg hadde så mye fart akkurat da, så den falt oppå meg! Og siden det ikke er noen reset knapp i spillet, tapte jeg selvfølgelig siden jeg satt fast. Endret 16. april 2007 av gormers
akristina92 Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Ufattelig mange rett-før-mål-kræsj i Trackmania Nations. :!: Jeg kjører kjempebra, slår mine gamle rekorder, kommer LITT feil ut på hoppet rett før mål, lander på taket, sklir mot mål... sklir, NEEEEI! Jaggu meg stansa jeg sikkert et par centimeter før målstreken. :!:
Bata Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Har ikke screenshot her, sitter nemlig på skolen. Skal uploade screenshot når jeg kommer hjem. Jeg og noen kompiser spilte Guild Wars og jeg hadde 1XP igjen før lvl. Hverken tragedie eller komedie men et litt morsomt sammentreff.
Ghaundan Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg og en kompis (med flere selvsagt) spilte Halo 2, waterfront med 8 mot 8. Vi kjørte warthog'en bak fiendens base, snek oss inn (krøp så vi ikke dukket opp på radar). Blaffet og slo ned 4 fiender uten å få så mye som ett skudd tilbake. Jeg tok flagget mens kompisen min dekket meg og vi fortet oss mot front utgangen og bort til warthogene som stod stasjonert like ved. Stor fornøyd satte han klampen i bånd mens jeg tittet rundt mens jeg tviholdt på flagget. Vi skulle ta korteste vei, null mikk mak, som var over en bro med noen ganske dupe stup på hver side. Men ingen fare, en Scorpion kunne jo komme seg over dog litt trangt, men for vår lille warthog var det grei skuring. Skulle man tro, det siste jeg så var ett endeløs mørke etter at kjøretøyet kjørte utenfor og de mest forferdelige ord klang i ørene mine, "Flag returned" >.<
Batnobbit Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg vet om mye rart som jeg skriver senere men først kan dere se på dennehttp://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=54519 8401824[/snapback] Man den var utrolig kul
Arangaras Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Eg antar at det er fleire her som har spelt Guitar Hero, som klarar å setje seg inn i frustrasjonen eg kjende då dette skjedde: Eg og ein kompis gjekk inn for å klare alle songane på Expert. Cowboys From Hell hadde vi klart, og då var det på tide å klare Bark at the Moon. Etter utallige forsøk såg det endeleg ut som om eg skulle klare det. Eg trykkar og skrik som ein galning, og høyrer songen ta slutt, eg er inne i siste soloen og berre ventar på å sjå dei deilige orda: YOU ROCK! So skjer det verste som kunne skje.. You fail.. Eg har bilete som bevis, skal laste det opp seinare: 99% complete.. Ord kunne ikkje beskrive mitt sinne.. (Klarte den litt seinare då, men fy f. det var irriterande!)
.tomf Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Ufattelig mange rett-før-mål-kræsj i Trackmania Nations. :!: Jeg kjører kjempebra, slår mine gamle rekorder, kommer LITT feil ut på hoppet rett før mål, lander på taket, sklir mot mål... sklir, NEEEEI! Jaggu meg stansa jeg sikkert et par centimeter før målstreken. :!: 8403753[/snapback] Den kjenner jeg meg igjen på, ufattelig irriterende når det skjer.
Gormers Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Kom forresten på alle gangene jeg har trykket feil i Adwance wars: Dual Strike... Noen ganger må du gjøre alt riktig og hver gang jeg trykker wait f.eks istedenfor å flytte på troppen eller angripe holder det på å klikke for meg. Tror det har vært de eneste gangene jeg har vurdert å hive dsen inn i veggen.
Skarstard Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Dette er vel rimelig tragikomisk. Advarsel: kullsvart humor. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå