Gå til innhold

har dere ps3 si ifra her!


boundishh

Anbefalte innlegg

Ok i denne tråden skal jeg lage en liste over forumbrukere som har ps3.

 

spill: motorstorm og resistance fall of man man . Har laset ned : Flow , Super Rub 'A Dub demo, Armored core 4 trial version , Full auto 2 Battlelines Demo , Genji : days of the blade , lemmings(gratis versjonen) , F1 06 Champinship Edition Demo, Blast Factor Demo ; Ridge Racer 7 Demo Og Gran Turismo HD.

 

1. Fanboy- PSN: Boundish91(de som ikke Har eller vil legge med psn id Trenger Jo selvfølgelig ikke det)

 

2. UrgeLoL-PSN:UrgeLoL

 

3. Dark By design-PSN: Dark By Design

 

4. Avean

 

5.RockyIII-PSN:Vielgard

 

6. SirKenneth16-PSN:SirKratoS

 

7._krosjefen_-PSN:Krosjef

 

8. Kamikazesmurf-PSN: jeeeeeeright

 

9.Britallica

 

10. Toman85-PSN: Toman85

 

11.EthanHunt

 

dere andre som en ps3 kan si fra her (de som ikke har en trenger ikke og svare ) jeg oppdaterer listen etterhvert som folk sier ifra.

 

Dere som vil kan jo legge til hvilke spill dere har og om dere er fornøy eller ikke samt hva dere savner og synes er bra. :thumbup:

 

2 og 3 vet jeg at har ps3 da jeg har dem i friend list på ps3 en

Endret av fanboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Ps3 ! =)

 

RockyIII-PSN : Vielgard

 

Jeg har Resistance: Fall of men og har lastet ned demoene genji, GT HD, motorstorm, ridge racer 7 og F1. Får Fight night round 3 denne uka.

 

Jeg er knall fornøyd med PS3!

 

Er det 1 ting jeg skal pirke på som jeg synes mangler, er det mer demoer og stæsj som kan lastes ned fra PS store.

 

Må legge til at jeg synes RFOM er bare heeerlig online = ) knall spill.

Lenke til kommentar

PSN ID: SirKratoS

Spill: Motorstorm, Resistance: Fall of Man og Virtua Fighter 5

 

Har lyst å spille med noen norske, helst i helga. Det er bare å sende PM eller noe :p

 

Er fornøyd med min PS3, men håper på noen toppspill senere i år som Ratchet and Clank, MGS4, Heavenly Sword osv...

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

 

Oppdatering:

 

Ja, den stenges. Det finnes en egen tråd for dette.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695352

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...