Gå til innhold

Manglande optisk zoom på Casio EXILIM Pro EX-P600

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Håper dette er riktig del av forumet. Kan nokon hjelpe meg?

Eg har eit Casio EXILIM Pro EX-P600, som eg har vore veldig nøgd med. I det siste har den optiske zoomen forsvunnet, og eg sit igjen med berre den digitale. Minstedottera mi på 3 år har nytta kamera eit par gongar og eg lurte på om ho kunne ha trykka på noko som gjorde at den optiske zoomen forsvann, men eg finn ikkje noko slikt alternativ i menyane. Fryktar at noko er gale. Er det nokon som har opplevd liknande eller kan tenke kva det er som har skjedd?

Om kamera har ein defekt, korleis er reklamasjonsreglane for slike ting? Er det 3 år som gjeld, eller er eit kamera berekna å vare lengre?

Mvh Koshs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at batteriene ikke er dårlig? Har hatt symptomene du beskriver på et olympuskamera med trette batterier. Kan ikke forstå at optisk zoom kan slåes av.

Et fotoaparat er ment å vare i 5 år eller lenger. Dvs 5 års reklamasjonsrett.

Skrevet

5 år, men hvis kamera viser noen form for støtskade eller annen selvforskyldt skade så går det ikke.

Og man kan ikke slå av optisk zoom, men digital kan slåes av på de fleste kameraer som har det.

Skrevet

Takk for raske svar.

Eg ser og at det går ann å stenga av digital zoom, og tenkte at kanskje noko inni linsa var grunnen til at den optiske zoomen var vekke. Det er rart, for søkerfunskjonen i displayet viser og berre digital(går over høgre halvdel av kamera nede) medan den venstre delen som viste optisk er vekke. Dvs at når eg søker går den rett på forstørrelsesglass i displayet.

Kamera har ingen støtskader og har fungert heilt fint fram til no. Eg må bestilla eit nytt batteri då, for å sjekka om det kan vera årsaken. Kamera og batteri er 3 år. Er det so lenge at batteriet kan vera tappa gjennom vanleg familiebruk?

Mvh Koshs

Skrevet

Nei, ikke bestill nytt batteri. Når jeg skrev "trett", så mente jeg utladet. Beklager dårlig formulering.

Send inn kamera til reperasjon. Er du heldig, så får du et nytt kamera tilbake og kanskje en nyere versjon!

Skrevet

Ok. Då laddar eg opp batteriet og tester ein siste gong. Om det ikkje endrar seg og den optiske zoomen framleis er vekke sender eg den attende til Netshop og ser kva som skjer.

Igjen takk for svar!

Mvh Koshs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...