Gå til innhold

Avinstallere IE6 HELT fra WinXP


Anbefalte innlegg

Heisann

Sliter litt med et finurlig problem på jobbpcen.

Jeg har hatt IE7 installert på pc, men måtte avinstallere dette pga at det var ikke kompatibelt med klienten (winXP installasjonen) på jobben. Når IE7 var avinstallert dukket IE6 oppigjen og alt ble bra.

Helt til jeg skulle installere SQL server 2005 for Siemens PCS7 programmeringsverktøy. Installasjonen stopper helt opp.

En fra Siemens Tyskland mente at installasjon av IE7 kunne rote til register eller dll eller noe og sette en effektiv stopper for installasjon av PCS7.

 

Jeg ønsker derfor å fjerne alt IE HELT fra maskinen og installere IE6 på nytt. Vet jo at IE6 er integrert i WinXP og at det sikkert ikke er rett fram å gjøre dette.

 

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Sliter litt med et finurlig problem på jobbpcen.

Jeg har hatt IE7 installert på pc, men måtte avinstallere dette pga at det var ikke kompatibelt med klienten (winXP installasjonen) på jobben. Når IE7 var avinstallert dukket IE6 oppigjen og alt ble bra.

Helt til jeg skulle installere SQL server 2005 for Siemens PCS7 programmeringsverktøy. Installasjonen stopper helt opp.

En fra Siemens Tyskland mente at installasjon av IE7 kunne rote til register eller dll eller noe og sette en effektiv stopper for installasjon av PCS7.

 

Jeg ønsker derfor å fjerne alt IE HELT fra maskinen og installere IE6 på nytt. Vet jo at IE6 er integrert i WinXP og at det sikkert ikke er rett fram å gjøre dette.

 

Noen som har noen forslag?

8398253[/snapback]

 

 

Det første jeg ville forsøkt er å fylle opp minibaren.

IE6, er dessuten påkrevd ved installasjon av PCS 7 V7.0. Dette står klart forklart i installasjonsveiledningen.

Dersom det er noe mer du lurer på kan du ringe Bart i Polen. He knows everything about PCS 7.

 

ps www.siemens.com

 

mvh

Are

Lenke til kommentar

Det første jeg ville forsøkt er å fylle opp minibaren.

IE6, er dessuten påkrevd ved installasjon av PCS 7 V7.0. Dette står klart forklart i installasjonsveiledningen.

Dersom det er noe mer du lurer på kan du ringe Bart i Polen. He knows everything about PCS 7.

 

ps www.siemens.com

 

mvh

Are

8433350[/snapback]

 

 

ha. Bart sa at jeg kunne sette alt på rommet.

Dessuten hjalp det å reinstallere windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...