Gå til innhold

Tips til gode Westernspill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen gode western spill er vanskelig å finne. :hmm: Så jeg lurer på hvilket western spill dere liker og hvorfor.

Jeg har jo prøvd demoen til Call of Juarez, begge demoene både onlien og singel player. Det virker ganske bra.

Jeg har snart bursdag og jeg lurer litt på hva western spill jeg skal kjøpe. Red Dead Revolver ser jo ganske bra ut, men er det det?

Men jeg vil vite hva derre liker og hvorfor. :)

Hva Western spill hadde derre kjøpt?

Endret av Dotten
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Call of Juarez er ganske bra. GUN er også å anbefale.

8388891[/snapback]

Gun ser jo helt fantastisk ut, men jeg har hørt at det er ganske kort. Skal snart prøve det oss en venn av meg.

Er sikert ganske bra! Jeg glader meg til jeg skal prøve det. :D

Endret av jekk007
Skrevet (endret)

Hva er det du skal gjøre på Outlaws? Hvorfor er det så bra?

Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. ;)

Endret av jekk007
Skrevet (endret)
Kjøp Red Dead Revolver. Det spillet er genialt. Jeg kjøpte det på relese datoen og spiller det fortsatt.

8390843[/snapback]

Konge! :cool: Endelig det spillet jeg ventet noen ville anbefale det. Det er egentlig det spillet som var på første plass over spill som jeg hadde lyst på. Men det er litt vanskelig å finne det på Xbox no for tiden. Jeg har ikke så veldig lyst til å kjøpe det på nette. Men må man så må man... :thumbup:

Men jeg lurer forsatt på det med Outlaws. :hmm: Hva skal du gjøre på det?

Endret av jekk007
Skrevet

Kjøp Red Dead Revolver, det spillet er bare helt genialt. Ett av de beste underholdnings spillene jeg noen gang har spilt på PS2. Ikke det lengste, men utrolig underholdene. Leide det faktisk en gang og glemte å levere tilbake, så endte opp med å ta det med tilbake til Norge... Beste tyveriet jeg noen gang har gjort. Fikk faktisk utrolig lyst å spille det nå, men uheldigvis så ligger det i Norge og jeg Bor i Spania.

Skrevet

Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. ;)

8389473[/snapback]

Spillet var bra i sin tid, men er fremdeles gøy den dag i dag etter min mening. Outlaws har en fengende god story, fine filmsnutter mellom hvert oppdrag og har noe av den beste western-musikk som er å høre.

Skrevet

8389473[/snapback]

Spillet var bra i sin tid, men er fremdeles gøy den dag i dag etter min mening. Outlaws har en fengende god story, fine filmsnutter mellom hvert oppdrag og har noe av den beste western-musikk som er å høre.

8394361[/snapback]

Er det ikke et slik spill der du skal skyte allt som beverger seg?

Det var ivartfall det jeg opplevde da jeg spillte demoen.

Skrevet

8389473[/snapback]

8394361[/snapback]

8404862[/snapback]

vel, nei, det er uskyldige folk som, ikke skal skytes.

Skrevet

8389473[/snapback]

8394361[/snapback]

8404862[/snapback]

vel, nei, det er uskyldige folk som, ikke skal skytes.

8404916[/snapback]

Hehe!:p Du skjøner hva jeg mener, ikke sant?

Skrevet

Vel, slik jeg føler det så var nesten alle FPS-spill fra den tiden "run & gun", men Outlaws hadde det lille ekstra. God musikk, engasjerende historie og en flott atmosfære. Spilte Outlaws veldig mye før.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Når det kommer til westernspill er outlaws kongen, ingen over, ingen ved siden. Spillet er gammelt, men jeg spiller det den dag i dag :)

Jeg likte også GUN veldig godt, var generelt god western stemning i spillet, bare synd det var så fordømt kort....

Call of Juarez var bra, god historie, morsome skyte-episoder, men det blei litt vel linært og det med å spille to forskjellige fyrer falt ikke helt i smak hos meg :)

Om det ikke må være FPS er jo desperados et godt valg, hatt mange gode timer med det spillet :)

Men uansett så virker det som det er for lite virkelig gode westernspill der ute, det er jo litt synd :(

Edit : Kan jo nevne at jeg syns dead man's hand var ganske kjedelig, men etter å ha lest tråden her har jeg nettopp bestillt Red dead revolver, gleder meg :)

Endret av Dimas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...