jekk007 Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 (endret) Noen gode western spill er vanskelig å finne. Så jeg lurer på hvilket western spill dere liker og hvorfor. Jeg har jo prøvd demoen til Call of Juarez, begge demoene både onlien og singel player. Det virker ganske bra. Jeg har snart bursdag og jeg lurer litt på hva western spill jeg skal kjøpe. Red Dead Revolver ser jo ganske bra ut, men er det det? Men jeg vil vite hva derre liker og hvorfor. Hva Western spill hadde derre kjøpt? Endret 15. april 2007 av Dotten
Vrengtpolvott Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Call of Juarez er ganske bra. GUN er også å anbefale.
jekk007 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 (endret) Call of Juarez er ganske bra. GUN er også å anbefale. 8388891[/snapback] Gun ser jo helt fantastisk ut, men jeg har hørt at det er ganske kort. Skal snart prøve det oss en venn av meg. Er sikert ganske bra! Jeg glader meg til jeg skal prøve det. Endret 15. april 2007 av jekk007
Gunfreak Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 likte ikke gun noe serlig, gta med revolver. missionene var bare kjedelige og slitsome. COJ var fint, om noe kort og alt for få by missions. folka tålte også litt mye. outlaws er vel det beste western spillet http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaws_%28computer_game%29 du kan "finne" det på nett og prøve. var gøy om noe kort det også
Vrengtpolvott Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Enig med gunfreak, Outlaws er vel det desidert beste western spillet som er laget, men er meget gammelt.
jekk007 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 (endret) Hva er det du skal gjøre på Outlaws? Hvorfor er det så bra? Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. Endret 15. april 2007 av jekk007
Exclusive Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Kjøp Red Dead Revolver. Det spillet er genialt. Jeg kjøpte det på relese datoen og spiller det fortsatt.
jekk007 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 (endret) Kjøp Red Dead Revolver. Det spillet er genialt. Jeg kjøpte det på relese datoen og spiller det fortsatt. 8390843[/snapback] Konge! Endelig det spillet jeg ventet noen ville anbefale det. Det er egentlig det spillet som var på første plass over spill som jeg hadde lyst på. Men det er litt vanskelig å finne det på Xbox no for tiden. Jeg har ikke så veldig lyst til å kjøpe det på nette. Men må man så må man... Men jeg lurer forsatt på det med Outlaws. Hva skal du gjøre på det? Endret 15. april 2007 av jekk007
Boring Prophet Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Kjøp Red Dead Revolver, det spillet er bare helt genialt. Ett av de beste underholdnings spillene jeg noen gang har spilt på PS2. Ikke det lengste, men utrolig underholdene. Leide det faktisk en gang og glemte å levere tilbake, så endte opp med å ta det med tilbake til Norge... Beste tyveriet jeg noen gang har gjort. Fikk faktisk utrolig lyst å spille det nå, men uheldigvis så ligger det i Norge og jeg Bor i Spania.
Windoge Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Hva er det du skal gjøre på Outlaws? Hvorfor er det så bra? Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. 8389473[/snapback] Spillet var bra i sin tid, men er fremdeles gøy den dag i dag etter min mening. Outlaws har en fengende god story, fine filmsnutter mellom hvert oppdrag og har noe av den beste western-musikk som er å høre.
jekk007 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Hva er det du skal gjøre på Outlaws? Hvorfor er det så bra? Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. 8389473[/snapback] Spillet var bra i sin tid, men er fremdeles gøy den dag i dag etter min mening. Outlaws har en fengende god story, fine filmsnutter mellom hvert oppdrag og har noe av den beste western-musikk som er å høre. 8394361[/snapback] Er det ikke et slik spill der du skal skyte allt som beverger seg? Det var ivartfall det jeg opplevde da jeg spillte demoen.
Gunfreak Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Hva er det du skal gjøre på Outlaws? Hvorfor er det så bra? Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. 8389473[/snapback] Spillet var bra i sin tid, men er fremdeles gøy den dag i dag etter min mening. Outlaws har en fengende god story, fine filmsnutter mellom hvert oppdrag og har noe av den beste western-musikk som er å høre. 8394361[/snapback] Er det ikke et slik spill der du skal skyte allt som beverger seg? Det var ivartfall det jeg opplevde da jeg spillte demoen. 8404862[/snapback] vel, nei, det er uskyldige folk som, ikke skal skytes.
jekk007 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Hva er det du skal gjøre på Outlaws? Hvorfor er det så bra? Jeg har prøvd demoen og likte ikke det så veldig, men spillet kan jo være bra for det. No som derre sier det, hører det ganske fett ut. 8389473[/snapback] Spillet var bra i sin tid, men er fremdeles gøy den dag i dag etter min mening. Outlaws har en fengende god story, fine filmsnutter mellom hvert oppdrag og har noe av den beste western-musikk som er å høre. 8394361[/snapback] Er det ikke et slik spill der du skal skyte allt som beverger seg? Det var ivartfall det jeg opplevde da jeg spillte demoen. 8404862[/snapback] vel, nei, det er uskyldige folk som, ikke skal skytes. 8404916[/snapback] Hehe! Du skjøner hva jeg mener, ikke sant?
.tomf Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Vel, slik jeg føler det så var nesten alle FPS-spill fra den tiden "run & gun", men Outlaws hadde det lille ekstra. God musikk, engasjerende historie og en flott atmosfære. Spilte Outlaws veldig mye før.
Amored Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Dead Man's Hand er faktisk ganske moro. Men Red Dead Revolver og Gun er nok en smule bedre
jekk007 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Red Dead Revolver kan vel ikke spilles på Xbox 360 har jeg rett??
Dimas Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Når det kommer til westernspill er outlaws kongen, ingen over, ingen ved siden. Spillet er gammelt, men jeg spiller det den dag i dag Jeg likte også GUN veldig godt, var generelt god western stemning i spillet, bare synd det var så fordømt kort.... Call of Juarez var bra, god historie, morsome skyte-episoder, men det blei litt vel linært og det med å spille to forskjellige fyrer falt ikke helt i smak hos meg Om det ikke må være FPS er jo desperados et godt valg, hatt mange gode timer med det spillet Men uansett så virker det som det er for lite virkelig gode westernspill der ute, det er jo litt synd Edit : Kan jo nevne at jeg syns dead man's hand var ganske kjedelig, men etter å ha lest tråden her har jeg nettopp bestillt Red dead revolver, gleder meg Endret 1. mai 2007 av Dimas
jekk007 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Så mange Western filmer, men så lite Western spill Virker Red Dead Revolver på Xbox 360?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå