Gå til innhold

Liker du Beef Jerky?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smakte no beef jerky fra australia for noen dager siden. tror d var struts og krokodille eller no sånt. krokodille jerkyen smakte nesten som kylling. ganske godt egentlig.

Skrevet (endret)

Beef Jerkey selges bla. i Deli de Luca. LooneyStuff sender deg beef jerkey fra Statene hvis du spør om det. Siden er mest kjent her som godisforhandler (se lenke i signatur). Du bruker PayPal og leveransen er absolutt ikke noe å klage på.

Endret av überGoliath
Skrevet
Skal på Meny og se etter beef jerky nå. Hvilken smak er best? Hvis det finnes fler enn en her i norge da :hmm:

8411858[/snapback]

brun!

8412098[/snapback]

De hadde ikke :(

Jeg får ta en tur til "byn'" på fredagen da...

Skrevet

ahh.. bestilte meg 8x50g pakker med ass, beef jerkey i natt

187kr + 32kr i porto , grei pris d da... menne, kunne ta opp til 1 mnd før det kom i posten.. :p

glede meg :D

Skrevet
Hadde jeg kunnet gjore litt penger paa det, hadde jeg mer enn gjerne hjulpet til aa med aa kjope jerky til dere. Desverre er det ikke veldig okonomisk forsvarlig... :(

8410753[/snapback]

Vis litt kjærlighet da! :)

brun!

8412098[/snapback]

QFT!

Skrevet

har sett Beef Jerky noen steder. For det første; hvordan spiser man det? Når? Det ser ikke serlig godt ut.

Skrevet
har sett Beef Jerky noen steder. For det første; hvordan spiser man det? Når? Det ser ikke serlig godt ut.

8416372[/snapback]

Man tygger det :D Jeg spiser det ikke sammen med noe, men når jeg har lyst på det, som snacks. :wee:

Skrevet
Hadde jeg kunnet gjore litt penger paa det, hadde jeg mer enn gjerne hjulpet til aa med aa kjope jerky til dere. Desverre er det ikke veldig okonomisk forsvarlig... :(

8410753[/snapback]

Vis litt kjærlighet da! :)

brun!

8412098[/snapback]

QFT!

8416147[/snapback]

Vi sendte beef jerky til noen barn i afrika som bor i sann barneby ting og var sultne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...