Gå til innhold

Liker du Beef Jerky?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg et morsomt bilde oppe i hodet mitt av en afrikaner i en liten landsby i afrika som sitter og knasker beef jerky :D

 

Men det var igrunn en veldig god idé å sende Beef Jerky da det inneholder masse proteiner og har god holdbarhet selv om det ikke oppbevares kjølig.

Lenke til kommentar
Finnes det noe sånt?

 

Hadde vært fun å smake.

8433984[/snapback]

Vet noen som kjører norge rundt(sikkert utland også) og selger forskjellig kjøtt. Tørket reinhjerte og fenalår er noe av det beste jeg vet i hvertfall. Bor jo nå oppe i kirkenes så drar over grensa til finland for å kjøpe meg knask;)

Lenke til kommentar

Har nå hvert innom både Rimi, to Coop Prix butikker og Ica Maxi men fant ingen ting inntil nå på Deli de Luca. Så nå ligger det en stor pose Beef Jerky Original i skuffen og venter til i kveld da jeg skal spise den opp!! Gleder meg!

 

Men det var dyrt! Skulle hvert mye billigere... Er jo ikke sååå mye i den posen, selv om posen er stor...!

Lenke til kommentar

Dette burde vært en avstemning.

 

Jeg kjøpte Beef Jerky m/Teryaki på ICA, og den luktet FÆLT og smakte såpass dårlig at jeg fikk ned en bit, men endte opp med å kaste resten av pakka. "Kjøttet", eller hva det nå er, har vanvittig høyt protein-innhold i følge emballasjen.

Endret av mFaFa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...