Complexity Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 mange har fotbrekk på framhjulene, og de er naaaaajs 8409042[/snapback] Nei? 8409115[/snapback] jo? Noen har iallefall det.. en kompis av meg har en gammel amcar. (husker ikke hvordan, men en med rart navn) og den har iallefall fotbrekk..
eab Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Fotbrekk er meget vanlig ja. Jeg stussa på "framhjulene"
Complexity Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Fotbrekk er meget vanlig ja. Jeg stussa på "framhjulene" 8409268[/snapback] ja? hannes bil har vanlig brekk til bakhjulene, og fotbrekk til fremhjulene.. Meget praktisk når man skal varme opp dekkene
Simon Aldra Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Fotbrekk til fremhjulene? Du mener bremser?
Complexity Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Fotbrekk til fremhjulene? Du mener bremser? 8409755[/snapback] Mener ikke bremser, men en pedal du trør inn så den blir der, så låses fremhjulene. Han har ikke linelock da? 8409802[/snapback] Linelock?
Maer9 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Topplista: 1. '70 Plymouth Hemi 'Cuda 2. '68 Dodge Charger RT 3. '70 Dodge Challenger 4. '68 Chevrolet Camaro SS 5. '65 Ford Mustang Fastback 6. '69 Ford Mustang Boss 429 Endret 18. april 2007 av Maer9
Attityd Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Plymouth Road Runner Superbird med den obligatoriske spoileren Ford GT40 med Gulf farger Buick GSX i gul Og selvfølgelig, klassikeren Ford Mustang. Fra rundt 1970 var den helt kvalmende fram til de 3 nyeste modellene. Gjerne i Shelby versjon.
Skavold Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Plymouth Road Runner Superbird med den obligatoriske spoileren OMG Ford GT40 med Gulf farger Buick GSX i gul GT40 er herlig stilig, og det var den Buicken din også Endret 18. april 2007 av OML
Chosen_One Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Han har ikke linelock da? 8409802[/snapback] Mest sannsynlig.. Mange biler som har det.. jævla moro å leke med!
Januar333 Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 gt40 er i hovedsak en Engelsk bil, selv rattet er på høyre side også og fleste av dem er replica biler med f.eks sierra understell da det er ytterst få av dem produsert mange som har fått dem bygd opp av originale deler så antallet som finnes er vanskelig å vite.. (leste autofil bladet) min favoritt en Plymouth Superbird med hemi
Simon Aldra Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Tja, uten amerikansk power hadde ikke Ford GT (den ble kun gitt GT40 som et kallenavn, Ford eier forøvrig ikke navnet "GT40") rørt seg. Eller vært pålitelig for fem øre. Tenk på AC. AC Cobra hadde 120hk før Ford donerte sin 427cid med litt power.
Attityd Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 gt40 er i hovedsak en Engelsk bil, selv rattet er på høyre side også og fleste av dem er replica biler med f.eks sierra understell da det er ytterst få av dem produsert mange som har fått dem bygd opp av originale deler så antallet som finnes er vanskelig å vite.. (leste autofil bladet) min favoritt en Plymouth Superbird med hemi 8450495[/snapback] Jeg vil helelr ha piggtråd rundt testiklene enn en replikabil. Den gule såkalte gt40'en i gatebilmiljøet er horribel... Plymouth med Hemi er heftig
warpig Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (den ble kun gitt GT40 som et kallenavn, Ford eier forøvrig ikke navnet "GT40") 8450972[/snapback] Feil, Ford ga den opperinnelige "Gt"-en "GT40"-navnet, men når Ford så bestemte seg for å lage en arvtager var det noen andre som hadde registrert navnet "GT40". Det, og at den nye ikke lenger er 40 tommmer høy (noe som var grunnen for at Ford valgte "GT40"-navnet i utgangspunktet), er grunnen til at den "nye" heter Ford GT. For øvrig vil jeg si at jeg alltid har likt Shelby Cobra, og spesielt "427 Cobra Semi-Competition Super-Snake".
Simon Aldra Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 (den ble kun gitt GT40 som et kallenavn, Ford eier forøvrig ikke navnet "GT40") 8450972[/snapback] Feil, Ford ga den opperinnelige "Gt"-en "GT40"-navnet, men når Ford så bestemte seg for å lage en arvtager var det noen andre som hadde registrert navnet "GT40". Det, og at den nye ikke lenger er 40 tommmer høy (noe som var grunnen for at Ford valgte "GT40"-navnet i utgangspunktet), er grunnen til at den "nye" heter Ford GT. For øvrig vil jeg si at jeg alltid har likt Shelby Cobra, og spesielt "427 Cobra Semi-Competition Super-Snake". 8453040[/snapback] Nei, nei, nei. Bilen het Ford GT. Mange ristet litt på hodet når nye "GT40" ble hetende "GT", men den het GT helt fra begynnelsen. Den fikk kallenavnet "GT40" fordi den bare var 40 tommer høy. Nye Ford GT er derimot 43.5 tommer høy. Men for enkelthetens skyld, omtaler en alltid originalen som Ford GT40, på samme måte som vi omtaler Ferrari 356GTB som Daytona.
warpig Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Bilen het Ford GT. Mange ristet litt på hodet når nye "GT40" ble hetende "GT", men den het GT helt fra begynnelsen. 8453565[/snapback] De første prototypene gikk under navnet Ford GT, men når bilen gikk i produksjon fikk den navnet GT40 - etter Fords prosjekt der de prøvde å gjøre bilene klare for Le Mans. "GT40-P-1000" er f.eks. et offisielt serienumber fra Ford.
Pels Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Plymouth Road Runner Dodge SuperBee er også litt småtøff Charger er vel den som er mest bad ass
Mythos Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 Jeg er ikke særlig begeistret for amerikanske biler, men da jeg var ungdom uten lappen synes jeg Mustang fra slutten av sekstitallet var en relativt tøff bil. De senere år har jeg kjørt et par leiebiler i USA som jeg ikke engang husker navnet på, men jeg ble ikke imponert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå