MrUrge Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg testa Motion Blur på S.T.A.L.K.E.R og slo litt av og litt på, men så til slutt fant jeg ut av det var best av. Når jeg da slo den av (r2_mblur 0) så skulle jeg save og når jeg da trykket "Esc" så gikk den bare ut av hele spillet! Pcen klikka og jeg slo den av og på, så når jeg slo den på igjen så fikk jeg bluescreen! Den slo seg automatisk på igjen og når jeg da skulle teste S.T.A.L.K.E.R og save så går den bare ut av hele spillet! Noen som har en løsning? Har ikke reinnstallert spillet fordi jeg ikke vet om det går ann å legge inn save fila og ikke starte helt på nytt etter reinnstallering? Takk for svar!
Sheriff_buford Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Hei! Har du prøvd i lasta ned den nye patchen? http://www.stalker-game.com/en/ NB: Save filene blir borte etter du har installert patchen Endret 13. april 2007 av Sheriff_buford
MrUrge Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Men hvis jeg tar dem bort og legger dem inn igjen etterpå, funker det? Vill ikke miste fila, har kommet ganske langt!
MrUrge Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Ingen som vet? SKAM at ingen av norges største nerder her på forumet vet det! Kunne trengt litt hjelp her!
Josh! Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Kopier save-filene til ei mappe som ligger et annet sted enn spillet, installer patchen, kopier save-filene tilbake til den originale mappa. Funker på de fleste spill...
MrUrge Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Har hørt at det ikke går ann i S.T.A.L.K.E.R.. Så lurte på om noen hadde prøvd det og skjekket om det funka?
Gromle Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Har hørt at det ikke går ann i S.T.A.L.K.E.R.. Så lurte på om noen hadde prøvd det og skjekket om det funka? 8383370[/snapback] Tror ikke det går, men du kan jo bare prøve. Men det skal komme en save game konverter til neste neste patch.
MrUrge Skrevet 14. april 2007 Forfatter Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg da startet helt på nytt.. Men når er det neste patch kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå