Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde selv noe i samme duren tidligere i år på et seeent nachspiel, da vi på artig sendte inn søknad om å endre navnet mitt fra Timm Kristoffer Stokke, til Timm Kristoffer Ostepopp Stokke.

 

Det gikk dessverre/heldigvis dårlig, så de er nok litt påpasselige med hva man får ta som mellomnavn.

 

Jeg fikk følgende i svar:

 

Selv om de øvrige vilkår er oppfylt, skal en melding om å ta, endre eller sløyfe navn ikke godtas dersom vedkommendes personnavn ellers kan bli til vesentlig ulempe for vedkommende eller andre sterke grunner tilsier det.

 

Navnet Ostepopp har ikke karakter av å være et personnavn. Det er et navn på et snacks produkt. Sterke grunner tilsier derfor at Ostepopp ikke kan brukes som mellomnavn.

 

:(

Lenke til kommentar

Får komme med noen jeg også da:

Lasse Ikke Guttormsen

Lasse MedHøyKlasse Guttormsen

Lasse KjøptOgBetalt Guttormsen

Lasse PutYourNameHere Guttormsen

Lasse YourLogoHere Guttormsen

 

Edit: En til

Lasse CapoDiTuttiCapi Guttormsen

 

Edit#2: klarer ikke slutte

Lasse GotHammered Guttormsen

Endret av Pedro80
Lenke til kommentar

Har er noen av mine favoritter. De fleste er allerede postet her, men syns de er verdt å plukke frem igjen ;)

 

Lasse Strakstilbake Guttorm

Lasse Uteness G

Lasse Siterer Guttorm

Lasse Medzett Guttorm

Lasse Alkis Guttorm

Lasse Stophammertime Guttorm

Lasse Steker Guttorm

Lasse Koker Guttorm

Lasse Ernyrik Guttorm

Lasse Nyrik Guttorm

Lasse Måstikke Guttorm

Lasse Hadebra Guttorm

Lasse Linux Guttorm (Reklame FTW ^^)

Lasse Hardusett Guttorm

Lasse Kjører Guttorm

Lasse Selger Guttorm

Lasse Raner Guttorm

Lasse Heterikke Guttorm

Lasse Eidsmitter Guttorm

Lasse Harliten Guttorm

Lasse Og Guttorm

Lasse Kondomensprakk Guttorm (Så bra, fordi det kan virke som om han ble døpt det. Ulykker skjer lissom :p)

Lasse Løff Guttorm

Lasse Pedofil Guttorm

Lasse Laden Guttorm

Lasse Yournameofchoise Guttorm

Lasse Rir Guttorm

Lasse Rirpå Guttom

 

Jeg syns vi burde velge ett navn som ikke bare følger han i 10 år, men som han har som kallenavn hele livet. Derfor er Nøff/Løff ganske bra. Nøff er ikke så bra igjen, fordi det ville ikke vært noe storslagent ved det. Man flirer bare av det hvis man vet at dette navnet ble solgt til han XD Løff derimot er litt bedre, for da virker det som han har en talefeil, og egentlig vil si "Nasse Nøff", og det legger man merke til ;)

 

Så har man jo også verb, som "kjører", "rir", "siterer"... Som er bra, de er morsomme, og man legger merke til de med en gang. Dette er derimot noe som ikke kommer til å vare mer enn i de 10 årene. Og knapt da :p

 

Lasse "Medzett" er heller ikke noe dårlig alternativ.. Blir kanskje til at han må gå rundt med en lapp, der navnet er skrevet. Slik at han faktisk kan vise dette til noen :p

 

Ellers er det jo mange kjedelige forslag her, og mye som aldri kommer igjennom noen som helst form for kontroll :p Nerdehumor er bare kjedelig for de som skjønner det, og det er ikke sikkert han skal presentere seg for så mange nerder fremover. Og antakelig bruker han ikke mellomnavnet når han presenterer seg anyway.

 

Det er jo hans valg om han vil bruke det, når han presenterer seg eller ikke, og derfor syns jeg ikke vi skal drite oss ut med å ta noe som "harliten". Det vil kun bli brukt når han skal ha noe formelle greier unnagjort. Derfor syns jeg vi kanskje skal velge noe som kan være morsomt for Lasse å presentere seg med. Tenker da selvfølgelig ikke for alle, men en del syns jo det er gøy ^^ Som "Lasse Yournameofchoise" eller "Lasse Strakstilbake" er jo ingenting som skader Lasse, men som kan være kult å ha :p

 

Uff lang post, men sånn blir det når du leser 15 sider, og skal summere det opp XD Syns synd på Simen1 som skal sette dette inn i polls :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...