Gå til innhold

Test av nye produkter fra Foxconn for NetShop.


Anbefalte innlegg

Noen spørsmål om litt forskjellig her .....

 

1. Om man blir en tester, må amn da har egent utstyr utenom HK/skjermkort ?

2. For man en frist på seg eller går det greit om man eks. har vledig mye å gjøre en uke så det ikke akn leveres noe resultat før uken etter eller noe sånt.

3. Hva skjer med utstyret som blir testet når testingen er ferdig ....

 

Vurderer veldig å bli en tester om det femdeles er plass til en til, men åssen kunskap må den personen ha ?

Er jeg "kvalifisert" bra nok for å være en tester ?

 

4. Er det noen aldersgrense ?

Selv er jeg 16år, men kan en god del om dette fra før av ....

 

Herlig at Netshop begynner med Foxconn for da blir det nok et 680i SLI kort om jeg for råd etter vært hadde jo vært tungvint å importere fra USA/UK ......

 

Mvh. A Ghost

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
er det noe vits i å sende søknad hvis jeg ikke er så flink på klokking?

8392823[/snapback]

Nei, ikke send inn. (Da er det større sjans for oss andre).

Lenke til kommentar
men fy å morro det hadde vert å testa g80.

8392913[/snapback]

Enig med deg i det :D

 

BTW: Kom på en feil jeg kansje gjorde når jeg klokka. Jeg skal se på det i morra... Så er nok godt mulig at HK ikke er så ustabilt som jeg trodde.

 

Stian_netshop: Hvis dere vil kan jeg jo Lage et kort sammen drag av det Hovedkortet jeg har nå :) Hvis du liker det du får så kan du jo sende meg et 8800 gts kort :p

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Vel uten klokke egenskaper så for du jo testet svært lite utenom på stock og det blir jo ikke akkurat så fyldig da ....

8399794[/snapback]

 

Må si meg litt uenig i dette her. Du måler f.eks ikke hvor godt ett skjermkort er bare ved å se hvor mange % overklokk det klarer. Når det gjelder hk, er det også en vesentlig del som går på finesser med det enkelte kortet, hvor praktiske drivere og utileties som følger med osv. Tross alt er det en relativt liten prosentandel av pc-eiere som klokker maskinene sine.

 

Men jeg klokker selv, og må si det er veldig intressant å se hva komponenter er gode for på den fronten også! :thumbup:

Lenke til kommentar
Når testen er over, må hk returneres til NetShop å bli solgt som Demovare, eller er det "odel og eie"?

8400840[/snapback]

 

Det lurer vell egentlig mange på, hva vi får igjen for å teste disse produktene..

 

Håper dette kan bli besvart når Stian fra netshop leser i denne tråden neste gang...

 

På en måte forstår jeg hvis de ikke vil la en tester beholde ett skjermkort til 5k mot han tester det, men noe form for godtgjørelse kunne vært på sin plass...

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Ja, jeg er også litt nysgjerrig på hva man får igjen for å være med på denne ordningen.

 

Får man ingenting for dette, ikke engang produktet man har testet, så ser jeg ikke poenget med å delta i det hele tatt. Da kan i så fall Netshop rett og slett få teste produktene selv. ;)

Endret av Juke
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...