Gå til innhold

Test av nye produkter fra Foxconn for NetShop.


Anbefalte innlegg

H****** kom ikke med ("denne gangen" sto det). Skulle kanskje lagt litt mer arbeid i søknaden, ja.

 

Lykke til!

8556713[/snapback]

 

Så du har fått svar? De svarer vell alle uansett om de kommer med eller ikke da tenker jeg.. men de har nokk mange å svare, jeg har ikke fått noe svar enda..

 

EDIT! Jeg fikk svar nå, jeg var en av de heldige! :dribble::woot:

 

4 stk som ble trukket ut.

 

Lykke til til dere andre også! :yes:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kom ikke med :(

Heisann!

 

Takk for din interesse i forbindelse med ”tester” for NetShop. Vi har mottatt over 100 søknader, så utvelgelsen har ikke vært enkel. Du ble dessverre ikke plukket ut denne gangen, men vi vil gjerne få beholde søknaden din da det kan dukke opp flere behov ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Halla folkens.

 

 

Riktig som det har begynt å komme tilbakemeldinger på her, i dag har vi foretatt utvelgelsen, og jeg er i full gang med å sende svar til alle sammen.

 

Alle skal ha fått et svar, enten om di ble plukket ut, eller ikke.

 

H****** kom ikke med ("denne gangen" sto det). Skulle kanskje lagt litt mer arbeid i søknaden, ja.

 

Lykke til!

 

Ja, denne gangen. :) Om vi ikke er fornøyd med det som kommer fra di som er utvalgt, eller noen velger og trekke seg, så kommer vi til å fylle opp den plassen igjen. :) (og kansje det blir andre lignende prosjekter)

 

 

Til alle dere som ikke ble plukket ut denne gangen så vil jeg takke for alle søknadene vi har fått. Vi har fått mye mye mere respons enn hva jeg hadde forventet.

 

 

Om dette prosjektet blir bra, så skal dere ikke se bort i fra at vi prøver flere slike ting med tiden som kommer. :thumbup:

 

 

I hvertfall, ha en fortsatt strålende dag.

 

 

Mvh

Stian - NetShop.no

 

 

 

Og som alltid, noen som lurer på noe, se sig :)

Lenke til kommentar
jeg ble ikke valgt ut, men det regna jeg med :)

er det noen som har fåt svar om at de er med?

isåfall hva skal dere teste?

8557686[/snapback]

 

EDIT! Jeg fikk svar nå, jeg var en av de heldige!  :dribble:  :w00t: 

 

4 stk som ble trukket ut.

 

Lykke til til dere andre også! :yes: 

 

Hva jeg får teste er jeg ikke sikker på enda...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Æsj, jeg kom ikke med jeg heller. Skal innrømme jeg nesten begynte å hoppe av glede da jeg så i innboksen, at jeg hadde fått mail fra Stian. Desverre var det ikke det svaret jeg håpet på.

 

Til alle dere som også fikk det svaret de ikke ønsket, bedre lykke neste gang!

 

Og gratulerer til de utvalgte! ;)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Heldig du _sindre_  (:cry:  :cry:  :cry::cool:

 

Kan du røpe hva du skrev i søknaden din ?

Min ble nokså liten/dårlig så jeg bare lurer på hva du hadde siden du kom med ;)

 

Du må gjerne senurere en del om du vil

8557765[/snapback]

 

Ja, hvorfor ikke røpe det, om det er en god eller dårlig søknad vet jeg ikke...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei!

 

Jeg kunne godt tenkt meg å testet ulike Foxconn-produkter for dere.

 

Info om meg selv:

Jeg heter XXXXX XXXXX, er snart 18 år (nå i april), og går på XXXXXX videregående skole, allmenfag. Her går jeg i en såkalt pcklasse, som betyr at vi bruker egen bærbar pc i de fleste timene. Jeg er ganske intressert i pc, liker godt å spille, men det går også mye tid til testing av programmer, redigering av musikk og internettsurfing, samt bruk av kontorprogrammer og nettverksaplikasjoner. Jeg har også for en tid siden skaffet meg Hjemmekino, og tester derfor ut en del løsninger på pcen som er koblet til denne, for å finne gode hw- og programmvareløsninger. Jeg er også glad i systemoptimalisering, først og fremst overklokking, da det siste systemet jeg kjøpte var av den overklokkingsvenlige sorten.

 

Hvorfor bør jeg få testet Foxconnprodukter?

Jeg er rett og slett veldig intressert i å teste ulike digitale produkter, og om jeg kjøper noe fra en nettbutikk, og feil vare blir levert blir jeg ikke irritert, for da har jeg sjansen til å teste det sendte produktet før det rette kommer. Jeg har ganske god erfaring med skjermkort, jeg har blant annet hatt X600 Pro, ASUS EXtreme 7800GTDUAL og 7900GTO, også disse har jeg testet på mange ulike metoder.

 

Jeg følger veldig godt med hva som kommer på markedet, og jeg leser mye tester og erfaringer av ulike produkter. Dette innebærer også en del aktivitet på diskusjon.no. Jeg er spesielt opptatt av å finne ut mest mulig om hardwaren som jeg sitter på, og hvilke egenskaper denne har, for så å teste disse egenskapene i praksis. Som konklusjon kan man si at kunnskapen min om data ligger over gjennomsnittet, og at jeg har god kunskap om HW.

 

Mitt hovedsystem nå er:

Core 2 E6600 (nå klokket til 3.4Ghz)

2GB OCZ value PRO RAM

2 250 Samsunghardisker i RAID 0

ASUS P5W DH Deluxe hk

MSI 7900GTO (nå klokket til 700,800)

Hiper 580W strømforsyning

 

Håper på å høre fra dere!

 

Med venlig hilsen XXXXXX XXXXX

Tillegg:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hei igjen!

 

Jeg har nå lagt en liten og enkel test av ett hovedkort, som jeg har lagt ut på HW.no. Håper du liker det du ser!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=160&t=752534&st=0

 

Ellers så glemte jeg å si at jeg nå bruker både XP og vista, og kan derfor teste hvordan drivere og liknende fungerer i Vista. Jeg glemte også å nevne at jeg har ett xtreme music lydkort, men dette er jo ikke så veldig vesentlig i grunnen, ang. testing av hk og skjermkort.

 

Det hadde vært kjekt å teste noe for dere, gjerne G80. :-)

 

Mvh. XXXXX XXXXX

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
680i SLI kortet :cry:

 

Kanskje det da kunne være interresangt å lese igjennom denne først !

8673534[/snapback]

 

Takker for linken! Virket jo absolutt som ett greit kort, eneste er at de ikke fikk så god overklokk på det, men det blir spennende å teste.

 

Edit: Har sett litt mer rundt på nettet, var faktisk noen som klarte over 500FSB med dette kortet :dribble:

 

men det gjenstår å se hvordan det er da..

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...