Gå til innhold

Test av nye produkter fra Foxconn for NetShop.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Pessimisten: Får du beholde kortet?

8440662[/snapback]

Som tidligere nevnt er det mitt eget kort. Ikke noe jeg har lånt

8440748[/snapback]

Aha. Min feil :blush:

 

Edit: Innlegg 666!

(måtte bare :p )

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
hvor lang tid tok det før admin godkjente brukertesten din?

8450437[/snapback]

Jeg ventet 2 dager og så sendte jeg en PM til en moderator og ba han om å se på den :)

8450442[/snapback]

finner ikke noen admin, hvem snakket du med. finner ikke frem :D

Endret av Tords0905
Lenke til kommentar
Tror dere denne testen av Club3D 8800GTX holder ?

 

Hos meg så får jeg ikke sett de to første bildene for dere ?

 

 

Skal sende søknad iløpet av helgen

8483224[/snapback]

 

Grei test det der. :yes::thumbup:

Noe jeg imidlertid savner er litt mer om ytelsen i spill og 3d, og du kunne godt testet på vista og hvordan de nye driverene er til dette kortet og gjerne med tanke på DX10. Overklokkings/benchingsdelen var bra, men kansje litt mye avansert info, som gjorde testen litt uoversiktelig og kansje ikke så forståelig for folk som ikke har så mye kunnskap om pc. Kansje det hadde vært en fordel å lagt den infoen i spoilertekst(eller hva det nå heter..)?

 

Uansett tror/forventer jeg at de som tar seg bryet med å legge ut tester og liknende stiller seg litt forran i køen når testere skal plukkes ut. :whistle:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Vel vista har jeg ikke, men må nok skaffe meg det etterhvert.

Åssen burdte jeg forklare et for at en grønnsak skal kunne skjønne det ?

Så du de 2 første bildene ?

8483294[/snapback]

 

De to første bildene kommer ikke opp her heller av en eller annen grunn. Det å forklare tenkiske ting til en som er ganske grønn når det gjelder pc kan være en kunst i seg selv. Bench-tester må man ha med, men det kan kansje holde med scoren, evt ett screenshot av denne, og det er gjerne en fordel å sammenligne denne scoren med andre high-end kort.

 

Bencher vil jeg dessuten si at er for viderekomne, og her kommer ytelse i spill og vanlige aplikasjoner inn. Dette er lettere å forstå enn masse tall og koder fra en bench.

 

Det er absolutt bra å ha mer avansert info også, så lenge dette ikke går i for stor grad utover oversikten på testen.

 

Dette er imidlertid bare mine meninger, og ikke noe fasitsvar på hvordan tester skal være for å treffe flest mulig intresserte. :yes:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Men er det noen som har en liten "fasit" på en søknad for en som aldri har laget en søknad før ?

8483376[/snapback]

 

Når det gjelder det så står vell det meste du trenger å vite i første post. Her har Stian fra netshop skrevet hva som bør stå i søknaden.

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...