Gå til innhold

lvl 1-60 under 10dager :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rekorden på 1-60 ligger rundt 4dager og 20timer.

 

selv er jeg nå lvl 46 med 4 dager played og har håp om å klare 60 før jeg når 6 dager.

8366563[/snapback]

 

Feil, den ligger på 2 dager og 20 timer eller noe. (Kun Rested. Pots og Elixirs så det holdt=

 

Men Joana, har 4 dager og 20 t spilt, og han var først til 60 på sin server.

8366721[/snapback]

Og Joana gjorde det på den vanlige måten også :)

Lenke til kommentar
Har tre chars nå... den høyest lvl'a er lvl 42 og brukt 13 dager  ;)  Så er nok verre enn det  :p

8367267[/snapback]

 

 

... det er jo seint, jeg brukte 21 dager til 60 for mine 2 venner lagte 2 nye chars og måtte hjelpe/booste dem til de tok meg igjen, så de endte opp med mye mindre played enn meg..

Lenke til kommentar
Noen triks eller tips om hvordan jeg kan gjøre dette selv?

8367142[/snapback]

 

vel vis det er første gangen du er på vei mot lvl 60 så vl jeg si, bare gjør questa som d plukker opp, slik at du får se mest av spillet,

vil du gjøre det slik jeg gjorde å pallyen min så går du sikkert lei,

 

poenget er å finne mobs som dør lett og gir bra xp, det finnes en del av dem, f.eks i svamp of sorrow er der er en plass rett mot nord når du går inn fra duskwood....

dem respawna så fort at du kan springe rundt å drepe dem samme mobsa x ganger, jeg var vel der ca 4 lvls, er drit kjedlig men går fort, pluss at du bruker ikke særlig med g, eller armor blir ikke spess skadet, ellers så kan jeg vel dem fleste questa så jeg samler opp på samme plassene slik at jeg har rund 10 completed quest, da er det masse xp i vente. enjoy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...