Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Cab til 150.000 - 400.000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne

Shelby Mustang '07 Caben til 395000 :)

8377245[/snapback]

 

 

Tror nok du må legge til noen hundre tusen til for å få skilter på det beistet der. :)

8377281[/snapback]

Ikke bare noen hundre tusen - i følge toll.no utgjør engangsavgiften på denne bilen over en million :!: Men det nevnes jo selvsagt ikke i annonsen :whistle:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Denne

Shelby Mustang '07 Caben til 395000 :)

8377245[/snapback]

Merkelig lav pris? Det stod ikke noe om hvor mange hester bilen var god for men den var iallefall veldig kul.

8377293[/snapback]

Bilen har 500 hk, om jeg ikke tar feil er det samme 5.4-literen som sitter i Ford GT og F-150 Lightning. Som forøvrig yter henholdsvis 550hk og 380 hk i de respektive bilene, mener jeg å huske. Men jeg tviler på at den bilen har skilter.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Hadde den vært litt større så kanskje, men synes den blir altfor liten. Som sagt foretrekker jeg 4-5 setere, ikke sånne bittesmå :p

 

Den er fin i designet da, den skal den ha.

8366071[/snapback]

 

Hvorfor 4/5-seter?

Du er klar over hvor fullstendig galskap det ser ut med 4-5 voksne mennesker i en cabriolet?

 

2-seter, eventuelt 4/5 hvor baksetene er komplett meningsløse, er de bilene som er lettest på øyet.

Lenke til kommentar
Hadde den vært litt større så kanskje, men synes den blir altfor liten. Som sagt foretrekker jeg 4-5 setere, ikke sånne bittesmå :p

 

Den er fin i designet da, den skal den ha.

8366071[/snapback]

 

Hvorfor 4/5-seter?

Du er klar over hvor fullstendig galskap det ser ut med 4-5 voksne mennesker i en cabriolet?

 

2-seter, eventuelt 4/5 hvor baksetene er komplett meningsløse, er de bilene som er lettest på øyet.

8390028[/snapback]

Er vel ikke alt for mange cab'er med 5 seter, eneste jeg vet om er Sebring, men jeg er ikke helt sikker på om den har 5 seter den heller.

Lenke til kommentar
Denne

Shelby Mustang '07 Caben til 395000 :)

8377245[/snapback]

Merkelig lav pris? Det stod ikke noe om hvor mange hester bilen var god for men den var iallefall veldig kul.

8377293[/snapback]

Bilen har 500 hk, om jeg ikke tar feil er det samme 5.4-literen som sitter i Ford GT og F-150 Lightning. Som forøvrig yter henholdsvis 550hk og 380 hk i de respektive bilene, mener jeg å huske. Men jeg tviler på at den bilen har skilter.

8379549[/snapback]

 

Nesten korrekt. Det er 5,4 liter, men ikke samme som sitter i Ford GT og F-150. Disse bruker en alumotor, mens den i GT500 er fra ford sin pickup serie - Triton V8 (støpejernsblokk) med alutopper fra 4 ventiler pr sylinder fra Ford GT (3 på standard Mustang GT) og kompressor. Produserer i overkant av 450hk.

Endret av TomasK
Lenke til kommentar
Blir det ikke kaldt med en cab i Norge? :hmm:  :!:

8374236[/snapback]

 

Neh....man har da bra varmeapparat i bilen....

 

Om vintern kan det sikkert bli litt kjøling å kjøre med taket nede, men jeg har ikke prøvd, så jeg veit ikke. Men så fort sola titter fram, og tempen kommer opp i 10-15 grader, så går taket ned.

 

De nye SLK'ene til Mercedes (R171) har jo denne Airscarfe-greia i nakkestøttene, som blåser varmluft i hodet på deg. I programmet Fifth Gear på BBC, så testa de denne bilen i kaldt vær (ned mot 5 grader), og de sa det gikk fint å kjøre "toppløst".

 

Men til trådstarter...hva med en BMW cab?

 

BMW 320i Cab

...enda en 320

...eller kanskje en 325?

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Hadde den vært litt større så kanskje, men synes den blir altfor liten. Som sagt foretrekker jeg 4-5 setere, ikke sånne bittesmå :p

 

Den er fin i designet da, den skal den ha.

8366071[/snapback]

 

Hvorfor 4/5-seter?

Du er klar over hvor fullstendig galskap det ser ut med 4-5 voksne mennesker i en cabriolet?

 

2-seter, eventuelt 4/5 hvor baksetene er komplett meningsløse, er de bilene som er lettest på øyet.

8390028[/snapback]

 

 

Du har misforstått helt :p

En voksen mann (meg selv på 23 år) + 3 deilige jenter. Hehe. Blir altfor dumt hvis jeg er nødt til å prioritere ei jente hver gang.

 

Er man to par (to gutter og to jenter) så er jo en cab perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...