Gå til innhold

Kun quicksave i S.T.A.L.K.E.R?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig at jeg har gått glipp av vitale poster om emnet(link please), men er det kun mulig å quicksave(F6) i spillet? :blush:

Leste en tutorial som antyder at det skal gå an å save i menyen(Esc), elns. :dontgetit:

Ikke noe 'save game' her i alle fall.

XR_3DA-2007-04-11-22-39-25-.jpg

Funker med quicksave, ikke det, men det er plasser der det kan være kjekt å ha flere saves å gå tilbake til hvis man gjør feil, og/eller ombestemmer seg ang. fremgangsmåte etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er vel tilfeldigvis ikke "død" når du skal save? :p

8363650[/snapback]

Hehe nei ;)

Kom til å tenke på at jeg patcha uten å slette den gamle saven jeg hadde først. Kan det være grunnen?

Kan ikke si at jeg er så sulten på å måtte starte på nytt siden jeg er kommet til X-16 oppdraget. :)

Skrevet
Du er vel tilfeldigvis ikke "død" når du skal save? :p

8363650[/snapback]

Hehe nei ;)

Kom til å tenke på at jeg patcha uten å slette den gamle saven jeg hadde først. Kan det være grunnen?

Kan ikke si at jeg er så sulten på å måtte starte på nytt siden jeg er kommet til X-16 oppdraget. :)

8363678[/snapback]

Den savegamen, var den fra før eller etter du patcha?

Hmmm, ta en kopi av saven, og så sletter du spillet helt, slik at patchen og blir slettet, og så installerer du på nytt...

Deretter legger du inn saven på nytt (dersom spillet var patcha må du legge den inn før du legger inn saven)

Lykke til :)

Skrevet

Savet èn gang før jeg patcha, og den saven glemte jeg å slette før jeg patcha.

Kan det være en fil som heter 'all.sav'?

De andre savene heter jo brukernavn_quicksave.dds/.sav og brukernavn_autosave.dds/.sav.

Skrevet (endret)

Hmm, jeg har også all.sav, så det vet jeg ikke...

Edit: Siden den all.sav filen ikke har noen parallell .dds fil tror jeg ikke det er en save :hmm:

Edit2: Men nå så jeg at autosaven heller ikke har noen parallell .dds fil :ohmy:

:dontgetit:

Endret av Kontorstol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...