Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av småbil..


TeaCup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører rundt i en Suzuki Wagon R+. Skikkelig firkantet boks, men uhyre praktisk i by... setene bak kan legges ned, og så har du plass til en vaskemaskin uten problemer. Med 4wd kommer du fram overalt også. Lite feil, men sjekk bremser bak og eksosanlegg. Deler er også billig!

 

Det eneste er at man får skikkelig Postmann Pat følelse med den bilen!

 

Hvis jeg skulle velge småbil nå, hadde jeg nok valgt Audi A2. Synes den ser veldig bra ut!

Lenke til kommentar

Ja, sjarmerende stygg... den har blitt en kultbil i Japan, og firkanta biler er blitt poppis over dammen også. Honda og Scion er biler som har et veldig firkantet design, og som har blitt utrolig populær i statene. Kjøper meg nok en Scion når jeg flytter til USA neste år.

Lenke til kommentar
Suzuki Wagon R+ har i flere år vært den mest solgte bilen i Japan  :thumbup:

8413373[/snapback]

Nissan Cube selger vel mere?

 

Tja, Wagon R+ er vel sannsynligvis en av de definitivt styggeste bilene solgt på det norske markedet etter 2000, marginalt slått av Opel Agila (hahaha).

8413499[/snapback]

Hallo!! Har du ikke sett Fiat Multipla!? hehe

7683_640px.jpg

8413554[/snapback]

Fiat Multipla er stygg men sjarmerende, de designet den slik fordi de syns det var spesielt, og benyttet kloke løsninger. Dersom vi i stedet ser på en mer statuspreget bil som BMW 1-serie, har man en bil som er stygg, og ikke sjarmerende.

 

Scion xB er jo vanvittig kul (og Nissa Cube for den del) i forhold til Wagon R+/Agila :s

8414670[/snapback]

Njaaa. Kult helt til den typen hype går av moten. :)

 

Og dersom vi skal se på Peugot, kan vi heller se på 406 Coupe, som er en umåtelig vakker bil. :p

Lenke til kommentar
Scion xB er jo vanvittig kul (og Nissa Cube for den del) i forhold til Wagon R+/Agila :s

8414670[/snapback]

Njaaa. Kult helt til den typen hype går av moten. :)

 

Jo, sånn er det vel med det meste "nyskapende" og "futuristiske", egentlig :)

 

Og dersom vi skal se på Peugot, kan vi heller se på 406 Coupe, som er en umåtelig vakker bil. :p

8415145[/snapback]

 

:love: Pininfarina. Seriøst, 406 Coupe må være noe av det vakreste som ruller på europeiske veier, i hvert fall sett i forhol til prisen. Synd interiøret er "standard 406" ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...