Gå til innhold

[løst]Hvor gammel ser denne karen ut?


Spartaan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada. Noen syns han så yngre ut enn aldrene, andre ikke ;)

 

Men syns egentlig det her var litt morsomt, njeheh. Godt førsteinntrykk det her, når det var så mange som svarte.

 

Dere må innrømme det var litt morsomt dere og? Hehe. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen, og god natt til de som skal lulleballe.

Lenke til kommentar
Jada. Noen syns han så yngre ut enn aldrene, andre ikke ;)

 

Men syns egentlig det her var litt morsomt, njeheh. Godt førsteinntrykk det her, når det var så mange som svarte.

 

Dere må innrømme det var litt morsomt dere og? Hehe. Ha en fortsatt fin kveld alle sammen, og god natt til de som skal lulleballe.

8363414[/snapback]

Nei. Jeg må ikke innrømme at det var litt morsomt.

Jeg trodde faktisk du hadde et poeng.

Men så er bare jeg en sur gammel gubbe da ;)

 

Mvh

Tim Typo

Lenke til kommentar
Jada, nå er det godt kveld :]

 

Kar'n på bildet er 15 år. Eller, fyller 15 om noen dager. Så da vet dere det :]

Det var jammen meg morsomt å se hva folk trodde. Det var jo jammen meg alt fra 11 - 20 år, hehe. 20 var vel litt vel mye, og 10-11 var vel litt vell lite - syns nå jeg :]

 

Så? :] Kommenter, heha.

8363301[/snapback]

 

Hva vant jeg?

 

I guessed right!

Lenke til kommentar
Jada, nå er det godt kveld :]

 

Kar'n på bildet er 15 år. Eller, fyller 15 om noen dager. Så da vet dere det :]

Det var jammen meg morsomt å se hva folk trodde. Det var jo jammen meg alt fra 11 - 20 år, hehe. 20 var vel litt vel mye, og 10-11 var vel litt vell lite - syns nå jeg :]

 

Så? :] Kommenter, heha.

8363301[/snapback]

 

Hva vant jeg?

 

I guessed right!

8365515[/snapback]

 

 

 

Skal vi se. Du vinner en halvspist bolle med en sur, gammel Coca Cola. Gratulerer :]

Lenke til kommentar
Jada, nå er det godt kveld :]

 

Kar'n på bildet er 15 år. Eller, fyller 15 om noen dager. Så da vet dere det :]

Det var jammen meg morsomt å se hva folk trodde. Det var jo jammen meg alt fra 11 - 20 år, hehe. 20 var vel litt vel mye, og 10-11 var vel litt vell lite - syns nå jeg :]

 

Så? :] Kommenter, heha.

8363301[/snapback]

 

Hva vant jeg?

 

I guessed right!

8365515[/snapback]

 

 

 

Skal vi se. Du vinner en halvspist bolle med en sur, gammel Coca Cola. Gratulerer :]

8365740[/snapback]

 

Jeg liker hverken halvspiste boller eller Coca Cola....

Lenke til kommentar
Tidenes merkeligst tråd her på siden. Det kan jeg skrive med stor sikkerhet, selv om jeg har vært fraværende siden sist sommer....

8377138[/snapback]

 

 

Nei Guuud så koselig. Takk skal du ha, for den nydelige prisen, jeg bryr meg virkelig.

Hvis du leser igjennom hele tråden, så har keg skrevet at jeg er splitter ny her, og visste ikke helt hvor jeg skulle legge den. Men er jo helt greit å komme med kommentarer, but I don't care.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...