Gå til innhold

Hva er emomusikk?


Artico01

Anbefalte innlegg

Emo var vel opprinnelig, på 80-90-tallet, en form for hardcore. Utover 90-tallet og til i dag så utvikla både sjangeren og miljøet seg til det vi kjenner i dag som emo, sutrevokal, jamrende gitarer, emosveis og enten elendig produksjon eller strigla produksjon. Den opprinnelige emoen finner man kanskje igjen i "screamo".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde på meg en Opeth-beltespenne. Så kom det en og sa "Liker du Opeth?"  "Ja."  "Kutter du deg selv og da eller?"

Herregud.

8367694[/snapback]

 

Hehe, var vedkommende 100% seriøs? Isåfall får du sende han / henne mine gratulasjoner.

8367791[/snapback]

 

Han var nok det ja. Resten av gjengen han henger sammen med tror det og. Idioter.

Lenke til kommentar

Jeg så ikke så mange emoer for ett år siden, tror dette er en mote som jeg håper det blir slutt på snart! Flere som deler meningen eller preges jeg av å ha bodd på ei lita øy hele mitt liv?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De som ikke liker emo-kulturen kan sjekke ut antiemo-bandet mitt bedehusmassakren i siggen min :)

 

Edit: leif

Endret av Veitafan
Lenke til kommentar

Dæven så ignorante, respektløse og fordomsfulle folk på dette forumet er.

Emo musikk er dårlig, de som hører på det samme som en emo kutter seg selv osv... :roll:

Alle metal-fans er satanister.

Ser dere snart sammenhengen eller?

 

Begge utsagn er like idiotiske. Noen har det som et image, mens noen band blir stemplet som det på grunn av fansa. Og spiller det noen rolle, egentlig? La folk høre på det de vil, uten at de skal få negative kommentarer av den grunn.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De som ikke liker emo-kulturen kan sjekke ut antiemo-bandet mitt bedehusmassakren i siggen min  :)

8370921[/snapback]

 

Om dere virkelig går inn for å ha et antiemosjonelt band, hvorfor da ikke lage en musikkvideo hvor dere banker dritten ut av disse svartluggede pusekattene? Gjerne en gutt.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Så gjennom tråden og tenkte å skrive nøyaktig det samme, Matsemann. Bra skrevet. Ler meg ihjel når jeg leser dette, er faktisk hysterisk hvordan mange ter seg. Ja, wow, de går med sminke og svart hår! La oss le av dem! 98% av emomusikken er kjip musikk, det er jeg enig i, men jeg respekterer at andre liker det likevel. Jeg kjenner noen som går under begrepet "emo", altså at de har den stilen, og de er alle knakende hyggelige mennesker som er helt normale, og som faktisk også hører på masse annet enn hva man betegner som emomusikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...