Gå til innhold

Video: Halo 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å klarne opp i dette!

 

Multiplayer delen er ikke noe annet enn en modifisert versjon av det Halo 2 brukte, og derfor er grafikken slik den er.

 

Campaign delen er laget fra bunnen av og skal visst se helt fantastisk ut med gress som blåses fra eksplosjoner og personer som går igjennom, vann som renner rundt ting og masse masse mer alt pakket inn i nydelig teksturer.

 

Noe som de små screens'ene vi har fått sett viser :)

Lenke til kommentar
Bare for å klarne opp i dette!

Multiplayer delen er ikke noe annet enn en modifisert versjon av det Halo 2 brukte, og derfor er grafikken slik den er.

Campaign delen er laget fra bunnen av og skal visst se helt fantastisk ut med gress som blåses fra eksplosjoner og personer som går igjennom, vann som renner rundt ting og masse masse mer alt pakket inn i nydelig teksturer.

8358739[/snapback]

Grafikk-motoren og alle grafiske effekter er helt nye, og eksklusive til Halo 3. De har ikke tatt Halo 2 spillet, fjernet noen dutter, og lagt på noe shining. De bruker jo naturlig nok samme "motor", men jeg er veldig sikker på at de ikke bruker noe fra toern.

Dette er, som de har presisert mange ganger, "ALPHA" versjonen som de hadde for noen måneder siden.

Vannet i multiplayer er akkurat som i campaign og gresset fjonger like mye i multiplayer, i følge Frankie.

 

Gi meg kilder, så skal jeg spise i meg ordene mine.

Lenke til kommentar
Gi meg kilder, så skal jeg spise i meg ordene mine.

Du trenger ikke gå lenger enn til Bungie.com for kilder.

 

Multiplayerdelen er IKKE en grafisk perle, men er en viderebygning på Halo 2 sin multiplayerdel.

 

Campaign delen er som jeg sa noe helt annet.

 

Jeg gidder ikke grave fram kilder nå, fordi jeg rett og slett ikke gidder, men tipper det står på Bungie sine sider.

Lenke til kommentar

Dere, dere, dere.. dette er ikke en video av et ferdig produkt. Dette er en video som skal vise litt av multiplayeren til produktet. Halo 3 har fremdeles lang tid igjen i produksjon, men betaen er her snart. Den er heller ikke ferdig produkt. Så vennligst, ikke døm spillet før det kommer i november eller noe. Da ser det sweet ut, på HDTV. :D

Lenke til kommentar

Det er litt tatt utav sammenheng da. De viser jo det absolutt verste banene fra Halo 2 mens fra det beste fra Halo 3. Var litt misvisende.

Akkurat samme som Motorstorm forskjellen fra E3 messen. Tok utrolig lavoppløselige bilder og sammenlignet de med høyoppløselige. Blir helt feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...