Gå til innhold

nytt C2D hk, hvilket?


Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg ny pc men har falt litt av lasset siden sist..

 

har bestemt meg for å satse på C2D og ikke SLI. skal ha en gamer-pc, men vet med meg selv at jeg aldri kommer til å bruke 2 gfx kort. spørsmålet er da, har jeg noe som helst igjen for å kjøpe 680i, utover slankere lommebok? hvis ikke, hva bør jeg satse på?

 

er også i tvil om hva slags ram jeg trenger, kommer garantert ikke til å overklokke men vil gjerne ha noe som ikke blir en flaskehals; forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på akkurat det samme (hk til c2d). Tenkte å overklokke en god del, men trenger ikke alt mulig annet stash (sli osv.).

 

Er P5B et ålreit valg til klokking?

 

Hva slags minne trenger jeg til klokking av f.eks. E4300? Så hw.no brukte PC-8000 minne, men jeg trenger vel ikke så raskt?

Lenke til kommentar

Hei. :)

 

Jeg er også veldig fornøyd med mitt P5B-E Plus. Har ikke klokket det lenger enn 3.2Ghz til daglig bruk selv, men det har potensiale til mye mer. Det fine med "Plus" versjonene til P5B kortene er vell at de har mer muligheter når du skal justere spenninga til diverse komponenter. (Håper noen retter meg her, hvis jeg tar helt feil)

 

edit: Sorry, la ikke merke til at du skrev at du ikke skulle klokke!

Da er det vell mer eller mindre det samme hvilken versjon av P5B serien du bruker?

Endret av severin20
Lenke til kommentar

Morten K:

Nei P5B er ikke spesielt bra. Skal du klokke,så bør du heller gå for P5B-E Plus.

Hvis det er billig og bra minne du er ute etter,så ta en titt i denne tråden.

 

Takker for tipset! Har lest nesten hele den tråden om Crucial-minne. Tror jeg går for Ballistics 5300 CL3. Større sjans for å få gode chips, sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...