Gå til innhold

The Zombie Outbreak Thread


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kjøretøyene vil lage mye bråk, og garantert trekke til seg zombier. Hva gjør du når drivstoffet er oppbrukt, da?

 

Og hvordan i alle verden ville du klare å barrikadere en hel fjord? Det er så å si alltid mer en en vei. Zombiene kan uansett komme over fjellene, og muligens fra havet. Jeg tror ikke zombier søker etter kjøtt under vann da alle sansene deres, utenom øyene, ville være ubrukelige. Men man skal aldri si aldri.

 

Selv hadde jeg, om mulig, flyktet til en oljeplatform. Mat for ukesvis, om ikke måneder. Og null sjanse for at zombiene klarer å komme opp.

Problemet er å finne en da jeg ikke har koordinater e.l. til disse platformene. Men om jeg hadde fått tid, så hadde vel noen raske søk på nettet gjort susen, eventuelt kunne jeg sjekket biblioteket.

9419792[/snapback]

 

Jeg skal søke tilflukt innerst i en fjord i en liten bygd. Bor maks 40 mennesker der og nærmeste menneske er 500mil unna.

Drivstoff blir ikke problem, siden alle bilene er dieseldrevne. Så jeg kjører dem på rapsolje e.l som vi dyrker selv.

Jeg plukker opp overlevende på veien så vi har nok av folk som kan stå vakt i tårnene.

De kommer ikke over fjellene. Siden der er det 500m høye stup som går rett ned. :w00t: Alle zombier som kommer den veien ender opp som bløtdyr. Fjorden er dyp så de blir knust av trykket.

Lenke til kommentar

Er usikker på om jeg hadde flyktet til sjøen. Spesielt i ferger eller plattformer (alt som er laget i stål). De fleste som bor ved havet vet hvor fort saltvannet spiser opp alle deler som er lagd i stål.

 

I en verden uten zombier er ikke dette noe problem siden man har tilgang til verft, stål og maling, men så fort de døde reiser seg forsvinner det enorme engasjementet det er å drifte slike store fartøyer.

 

Skulle jeg har tatt sjøveien hadde det blitt med en 60-70 fots seilbåt som er lagd i Glassfiber. Det er et materiale som som er sterkt, men veldig enkelt å reparer på selv. Det krever kun litt kunnskap om glassfiber (naturligvis) og epoxy. Dette er jo da reservedeler som man må ha med seg, men det er lett å raide fra mer eller mindre alle marinaer sammen med gelcoat (som man også må ha med) siden det er standard vare.

Lenke til kommentar
derfor jeg har sauna

 

evt. så kunne jeg tatt en tanks og kjørt opp til nord-norge og byttet ut alle skuddene med drivstoff. gjerne en tank med MG på toppen

9423183[/snapback]

Du har en tanks i garagen, kanskje? Og ett par AG3 i skapet? :p

 

Si at du hadde fått tak i en tanks av noe slag, har du i det hele tatt erfaring med å kjøre en slik? Hva om du ikke har, og zombiene plutselig hamrer og slår og river i dører og vinduer når du leser dette? Stikker du ut satser på at du klarer å kjøre den? Hva om du ikke får det til, så sitter du fast inni der uten mat og drikke mens 5-10 zombier prøver å komme inn. Og mens de prøver å komme inn i tanksen stønner de for full hals, og lokker til seg flere zombier.

Lenke til kommentar
derfor jeg har sauna

 

evt. så kunne jeg tatt en tanks og kjørt opp til nord-norge og byttet ut alle skuddene med drivstoff. gjerne en tank med MG på toppen

9423183[/snapback]

Du har en tanks i garagen, kanskje? Og ett par AG3 i skapet? :p

 

Si at du hadde fått tak i en tanks av noe slag, har du i det hele tatt erfaring med å kjøre en slik? Hva om du ikke har, og zombiene plutselig hamrer og slår og river i dører og vinduer når du leser dette? Stikker du ut satser på at du klarer å kjøre den? Hva om du ikke får det til, så sitter du fast inni der uten mat og drikke mens 5-10 zombier prøver å komme inn. Og mens de prøver å komme inn i tanksen stønner de for full hals, og lokker til seg flere zombier.

9424704[/snapback]

Jeg blir nesten bare av å tenke på det du sier :ohmy:

 

Jeg syns zombies er ekle :wee:

Lenke til kommentar

Hadde verden blitt angrepet av zombier akuratt nå, hadde jeg hoppa ut av stolen, grabba til meg et sverd som henger på veggen, å fått mora mi til å kjøre til første skyskraper som mulig. På veien ville jeg plukka opp folk, mat og slegger. Evt. en betongsag.

 

Når jeg kommer til skyskraperen villle jeg ha løpt opp i andre etasje, å begynt å hamre på trappene, og ødelagt dem. Så har jeg hele skyskraperen utilgjengelig for Zombier. (Untatt første etasje da)

Lenke til kommentar
Zombier er ikke avhengige av å ha luft i lungene.  alt vil fylles med vann og trykket utjevnet :)

9421870[/snapback]

Trykket i hodet, knoklene, hjertet, tarmene, magen, nyrene osv forandres ikke selv om man fyller lungene med vann.

9426812[/snapback]

Sant det, men zombier vil fortsette helt til hjernen er ødelagt. Såvidt jeg vet, så kan hodet leve alene. Og siden zombier ikke føler smerte, så vil de fortsette å gå så lenge som overhodet mulig. Selv om kroppen er fullstendig ødelagt så vil de prøve å komme seg framover til byttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...