Gå til innhold

Argumenter FOR månedlige avbetalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de bruker ekstreme penger på å holde spillet oppe. de oppdaterer det vær uke, har folk som driver serverene og lager serverene. dette koster selvfølgelig mye penger, det att det bare koster 100 kr i måneden syns jeg er veldig billig for noe så bra som personen over meg sa det er bare en kino billet. de fleste andre mmo spill koster like mye som wow og er langt dårligere.

Lenke til kommentar
Er snakk om en hundrelapp i måneden :) Bruker lett opp en tusenlapp på en kveld på byen

8344140[/snapback]

Om ikke mer også. Er så sykt dyrt for drikke i norge :(

 

Var på et utested der en halvliter kosta 86kr.. Hvor lenge har man en halvliter a. 2-3 min. 86kr for 2-3 minutter med glede. helt sykt.

 

 

Edit: For å svare på topic :p Pengene går jo til å forbedre spillet. Si at det er en veldig billig hobby i forhold til kampsport.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Er snakk om en hundrelapp i måneden :) Bruker lett opp en tusenlapp på en kveld på byen

8344140[/snapback]

Om ikke mer også. Er så sykt dyrt for drikke i norge :(

 

Var på et utested der en halvliter kosta 86kr.. Hvor lenge har man en halvliter a. 2-3 min. 86kr for 2-3 minutter med glede. helt sykt.

 

 

Edit: For å svare på topic :p Pengene går jo til å forbedre spillet. Si at det er en veldig billig hobby i forhold til kampsport.

8344795[/snapback]

 

Har vært borti 92,- sykeste prisen, får jo godt over en sixpack for samme pris. Da snakker man om enten en halvliter eller en måned med wow :ermm:

Lenke til kommentar
de bruker ekstreme penger på å holde spillet oppe. de oppdaterer det vær uke, har folk som driver serverene og lager serverene. dette koster selvfølgelig mye penger, det att det bare koster 100 kr i måneden syns jeg er veldig billig for noe så bra som personen over meg sa det er bare en kino billet.  de fleste andre mmo spill koster like mye som wow og er langt dårligere.

8344137[/snapback]

 

 

www.patchtimer.org

 

Og hvor mye av det blizzard får inn i subs tror du går tilbake til spillerene i form av content?50%? 75%? 2% ?

 

Såklart koster det litt å drifte serverparken og sånne ting, men de sitter nok på en gullgruve.

 

OT:100 kr i måneden er ikke mye. Tenk på hvor lenge du spiller et vanlig pc spill før du er lei, toppen en måned eller to! Og det koster deg rundt 400-500! Kjøp deg 8 cola mindre hver måned så har du det!

Lenke til kommentar
Har vært borti 92,- sykeste prisen, får jo godt over en sixpack for samme pris. Da snakker man om enten en halvliter eller en måned med wow  :ermm:

8345715[/snapback]

Det er rimelig sykt ja. Derfor det er viktig å drikke seg full nok på vors, så drikker man en eller to i bilen og styrter en før du går inn. Så holder du ut resten av kvelden ;)

Lenke til kommentar

100kr mnd er rett og slett latterlig lite. Jeg har satt på 6mnd abb, så jeg betaler 86kr eller noe sånt i mnd. Om jeg skulle gå 1 eller 2 mnd uten å spille, så bryr jeg meg ikke. WoW er morsomt, og jeg kommer uansett til å stikke innom med jevne mellomrom i lang tid fremover. At folk i Norge i 2007 klarer å bekymre seg over en slik sum er helt utrolig....

Lenke til kommentar

Kunne godt vært enda dyrere.

Hadde gjerne betalt mere for egne servere til folk over 18 år.

Er så lei av små unger mellom 10-14 som bare lager kvalme, syter om alt og greier ikke gjøre en dritt selv. Sist men ikke minst bare stikker av i instancer da dem finner det for godt.

 

Siste eksemple mitt. SM Armory gruppe i går. Først en hunter, så en rogue, så en hunter, så en rogue. Alle mellom nevnte aldersgruppe, (ja jeg spurte dem) Stakk en etter en ved "middagstider".

Ble så forbanna etter den siste huntern stakk så jeg foreslo å tremanne resten.

Fant ut at lvl 37Warlocken var 27år gammel gutt og lvl 30presten ei dame på 31.

Jeg med min warrior på 39 tok resten av instance alene.

Det gikk faktisk bedre etter vi ble kvitt dem.

 

Detta ble veldig OT, men jeg måtte bare få det ut.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Pinguvin Postet i går, 22:23

Dessuten er 100kr så lite at du ikke merker det forsvinner fra kontoen allikevel. Er jo ikke en time av lønna di engang.

 

 

Tjener 126 kr om dagen :p

Så for meg blir jo det en dags jobbing..

 

Men dessverre så får eg bare spilt wow 4-6 dager i måneden

Endret av Existence
Lenke til kommentar

OT, Existence, hvis du tjener 126 kroner dagen blir du lurt trill rundt.

 

Uansett, svar på førstepost. 100 kroner måneden er sykt sykt sykt lite, det er litt i overkant av hva du ville ha brukt på en lunsj i byen det.

 

en lunsj i byen, eller spille wow en måned.. hmm :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...