theb0rre Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ønsker du bare å starte et script på et gitt tidspunkt? Kan du ikke bare bruke cron, da? Det er en stund siden jeg har brukt dette selv så jeg skal ikke gå så veldig inn på bruken av det, men ta en titt i man siden. Lenke til kommentar
theb0rre Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ok. Da er det ikke sikkert Cron er det du ser etter. Jeg vet ikke helt hva du er ute etter, kanskje du skulle gitt litt mere informasjon på hvordan du tenker deg at scriptet skal fungere? Cron blir noe ala scheduler i Windows. Det jeg tenkte meg, var at du lagde et script som hentet inn de dataene du ønsket, og så brukte Cron til å starte scriptet på ønskede tidspunkt. Om du ønsker at scriptet skal ligge å kjøre kontinuerlig er nok ikke cron tingen... Det er lenge siden jeg har drevet med shellprogrammering, så jeg kan nok ikke hjelpe deg så mye mer... Sorry! Lenke til kommentar
theb0rre Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå