Leifi93 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg prøvde tidligere i dag å laste ned nyeste patchen, men fikk en feilmelding som sa at jeg enten måtte prøve igjen senere, eller re-installere wow. Jeg prøvde på nytt senere flere ganger, men fikk bare samme feilmelding. Så jeg avinstallerte wow, og måtte installere både Wow og wow-bc om igjen. Någ jeg så var ferdig med det prøvde jeg å laste ned patchen, og det gikk helt fint, men nå har jeg ingen lyd in-game. Jeg har sjekka lyd-instilingene innpå wow, og feilen ligger ikke der. Lyden fungerer på andre program, og jeg finner ikke ut av hva dette kan være, noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få reparert dette? Takker på forhånd på alle svar
thedevil1 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Jeg prøvde tidligere i dag å laste ned nyeste patchen, men fikk en feilmelding som sa at jeg enten måtte prøve igjen senere, eller re-installere wow. Jeg prøvde på nytt senere flere ganger, men fikk bare samme feilmelding. Så jeg avinstallerte wow, og måtte installere både Wow og wow-bc om igjen. Någ jeg så var ferdig med det prøvde jeg å laste ned patchen, og det gikk helt fint, men nå har jeg ingen lyd in-game. Jeg har sjekka lyd-instilingene innpå wow, og feilen ligger ikke der. Lyden fungerer på andre program, og jeg finner ikke ut av hva dette kan være, noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få reparert dette? Takker på forhånd på alle svar 8335468[/snapback] Bruker du Vista.. ? Isåfall kan det hende du har på "Mute" på Volum Baren, imed att du kan mute hvert program du vil der, sjekk det du..
Leifi93 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Jeg prøvde tidligere i dag å laste ned nyeste patchen, men fikk en feilmelding som sa at jeg enten måtte prøve igjen senere, eller re-installere wow. Jeg prøvde på nytt senere flere ganger, men fikk bare samme feilmelding. Så jeg avinstallerte wow, og måtte installere både Wow og wow-bc om igjen. Någ jeg så var ferdig med det prøvde jeg å laste ned patchen, og det gikk helt fint, men nå har jeg ingen lyd in-game. Jeg har sjekka lyd-instilingene innpå wow, og feilen ligger ikke der. Lyden fungerer på andre program, og jeg finner ikke ut av hva dette kan være, noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få reparert dette? Takker på forhånd på alle svar 8335468[/snapback] Bruker du Vista.. ? Isåfall kan det hende du har på "Mute" på Volum Baren, imed att du kan mute hvert program du vil der, sjekk det du.. 8339199[/snapback] Nei, bruker Xp
Kimelimm Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skjedd md meg en gang og, men jeg avinstalerte ikke WoW, tok Repair.exe da kom lyden min tilbake
Leifi93 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Skjedd md meg en gang og, men jeg avinstalerte ikke WoW, tok Repair.exe da kom lyden min tilbake 8340445[/snapback] JEg kjørte repair, og nå funker lyden helt fint, takk
Lycantrophe Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Føler du deg levende når du spiller wow?.. 8337844[/snapback] Ja, er det ulovlig? Jeg gjør jo bare noe som jeg synes er gøy. 8337868[/snapback] Lyden min er også dau, men bør jeg ta backup før jeg kjører repair?
Kimelimm Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skjedd md meg en gang og, men jeg avinstalerte ikke WoW, tok Repair.exe da kom lyden min tilbake 8340445[/snapback] JEg kjørte repair, og nå funker lyden helt fint, takk 8342251[/snapback] Ingen årsak Nei, du MÅ ikke ta backup... Trur man kan stole på at Repair ikke fjerner noe... Du kan godt ta backup av UI mappa da... Men jeg tok ikke backup av noe xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå