Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Corey

Har du bestilt mye fra Kitbag før? Skal bestille meg den nye hjemmedrakten til Real Madrid og shorts med navn og nummer. Får 10 % rabatt fra mmsport.dk gjennom realmadrid.no/PMN, men prisen blir vel uansett lavere hos Kitbag.

 

Jeg har bestilt FOR MYE fra Kitbag.

Jeg unngår konsekvent Kitbag pga deres leverandør er UPS, det største drittleveranse-firmaet på denne planeten... Etter Posten.

Jeg har flere eksempler på hvorfor hvis du vil lytte.

 

Jeg bestilte den nye Real drakten fra mmsports.dk og bler ekstremt fornøyd! Så får du spørre deg selv: betalte 10% mer og få drakten iløpet av 3-8 dager (med mulighet for å slippe toll, slik jeg gjorde), eller "spare" 10% på kitbag å få drakten levert på døren etter 10-15 dager.

 

Edit: Jeg kan også anbefale Subside-sports som har UPS som leverandør, som jeg absolutt anbefaler :)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Men om du gidder å gi meg noen av de verste eksemplene dine for å overbevise meg, så gjør ikke det noe :p

Valgte du bare vanlig frakt (50DKK?) når du slapp toll, og trekker de fra den danske momsen?

 

Vel, nå nylig under Tour De France bestilte jeg verdensmesterdrakta til Thor Hushovd etter han vant den ene etappen. Jeg bestilte fra Garmin Cervelo sin hjemmeside som uheldigvis bruker UPS. Jeg betalte $40 for at drakten skulle komme (slik UPS kaller det) 1-3 dager. Jeg har god erfaring med leveranser fra USA generelt og trodde ikke dette skulle være et problem. Drakten kom etter 14 dager.

 

Skrekk-eksempelet mitt er etter Man Utd vant Champions League i Moskva, hvor Man Utd solgte et Limited Edition-box set med drakt, kampprogram og et personlig brev fra SAF.

Igjen betalte jeg vel imellom 2-300 kr i frakt for at den skulle bli levert raskt og sikkert. Drakten ble sendt fra Manchester, til Frankfurt, til Gøteborg, til Helsinki......... Så stoppet den. En eller annen finsk UPS-dimling hadde rota vekk pakken min. Man kan også spørre seg om Helsinki var den raskeste veien for å levere pakken min!!!

UPS har en policy på at hvis en vare forsvinner erstatter di den hvis den ikke blir funnet etter 14 dager. Min ble erstattet etter nesten 4 uker, selv om jeg rasgal på telefon hadde fortalt at dette var en limited edition pakke!

 

Jeg fikk heldigvis min Limited Edtition drakt, men det var ikke pga UPS!

Lenke til kommentar

Okei, takk :) Da blir det garantert mmsport.

 

Valgte du bare vanlig frakt (50DKK?) når du slapp toll, og trekker de fra den danske momsen?

Om du kunne svart på dette også så ville jeg vært takknemlig ;)

Og har du snart over 100 drakter?

 

Jeg husker ikke konkret hvilken pris jeg valgte, men jeg valgte levering-på-døren. Antar dette er det dyreste alternativet? :hmm:

 

Har 97 drakter nå. Nærmer seg med stormskritt :new_woot:

 

Edit: + Delivery: UPS Express (1-2 days) (Fee $0.00 USD / Freight $39.22 USD) $39.22 USD

 

Nå ble jeg meget overrasket. Har jeg brukt UPS fra mmsports?? :hmm:

Snakker om å bærsje på leggen. Det gikk jo relativt kjapt, men det antar jeg er pga. drakten kommer fra danmark og ikke england.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg er på utkikk etter islandske og færøyske drakter, både landslag og klubblag, men det viste seg å være enklere sagt enn gjort.

Til nå har jeg drevet på å rota rundt på diverse islandske sider, og det har resultert i at jeg har funnet disse:

http://www.joiutherji.is/joiutherji/is/

http://www.errea.is/

 

Er det noen der ute som kan hjelpe meg videre? :p

 

Jeg har forresten vurdert å sende mail til både KSI og FSF, og det ser nesten ut som at det er det enkleste :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet hvor det er billigst å bestille United drakt fra? Og noen som vet om det finnes noe sted man kan finne ut hvilke størrelse som passer best?

 

Det er uansett billigst å bestille fra utlandet.

Skal du bestille fra United.no eller fotballshop blir prisen på rundt 800-1000 kr.

Bestiller du fra utlandet blir det ca. 500-700.

 

Jeg anbefaler deg å sjekke ut enten mmsport.dk, kitbag.com eller Subsidesports.com.

 

I forhold til størrelse kommer det litt an på deg selv og hva du liker.

Hvilken høyde, vekt og hva du bruker til vanlig.

Personlig liker jeg draktene litt "tight", ikke noe som ser ut som et flagg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som vet hvor det er billigst å bestille United drakt fra? Og noen som vet om det finnes noe sted man kan finne ut hvilke størrelse som passer best?

 

Det er uansett billigst å bestille fra utlandet.

Skal du bestille fra United.no eller fotballshop blir prisen på rundt 800-1000 kr.

Bestiller du fra utlandet blir det ca. 500-700.

 

Jeg anbefaler deg å sjekke ut enten mmsport.dk, kitbag.com eller Subsidesports.com.

 

En kan være heldig å få en United-drakt med trykk&patcher for rundt 700 kroner fra mmsport, om en slipper unna med toll, noe som av og til går. Fra Kitbag og Subsidesports har jeg ikke hørt om noen som slipper unna toll.. så drakten blir fort rundt 1000 kroner.

 

Verste med supporterklubben er at det som regel tar et par uker før drakten ligger i postkassa. Fra mmsport går det maks en uke..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Noen som vet hvor man kan få tak i LA Galaxydrakten med Beckham bakpå uten å bestille fra USA?

 

Er også litt interessert i en Galaxy-drakt med Beckham bak. Disse fikk man jo lett tak i på Unisport og MMsport for noen år tilbake, men litt vanskeligere nå. Vet ikke om du har konto på Ebay, men du finner den garantert der.. bare husk at det er mange falske drakter der også.

Lenke til kommentar

Var i London i helga å fikk kjøpt med meg AC Milan sin nye Tech-Fit drakt-sett. Dette er drakter som spillerne bruker.

Jeg bruker vanligvis M i drakter, men her måtte jeg helt opp i XL.

Veldig bra kvalitet på drakten, og den føles veldig ut som di stramme Kappa-draktene.

 

Gleder meg til å prøve den sammen med di nye Adizero skoene :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Noen som har erfaring med den thailandske nettbutikken www.storesoccerjersey.com ?

Ser de selger drakter til under 200kr med frakt, og utifra flere bilder synes jeg de ser ekte ut. De offisielle fotballdraktene Adidas markedsfører er jo produsert i Thailand, så jeg tenkte at denne nettbutikkens drakter muligens kunne være autentiske. Vet ikke helt hvor Nikes drakter produseres, men noe sier meg at disse også kommer fra Thailand. Her er et eksempel: Spanias hjemmedrakt for årets EM: TRYKK Burde jeg give it a try ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...