Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker å kjøpe meg en VM-drakt til VM. Tenker da å bestille på nettet. Leter etter en side som er rimelig og som leverer raskt, ettersom jeg vil ha den i heimen innen 15 dager. Kjenner til kitbag og div. andre sider... men ha'kke peil på hvem av dem som er raskest osv.

 

Hva vil dere anbefale?

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler Subside Sports mye mer foran Kitbag. Kitbag benytter seg av UPS, det treigeste leveringsfirmaet jeg noen gang har vært borti, har tatt opptil 2 mnd å få en drakt i posten. Subside Sports bruker DHL, noe som er en drøm og forholde seg til. Fikk en pakke fra California levert på døren etter 2 dager. Da ver ihvertfall jeg SOLGT.

 

By the way, er det noen som har en oversikt over squad-tallene til Nederland?

Har tenkt å bestille Nederland med 10 Sneijder, men har tilgode å finne en side med denne listen.

Lenke til kommentar

Tror jeg går for Frankrike-drakta fra subsidesports :) Noen som vet om det er slik at alle lagene bruker et sånt "world cup 2010-merke"?... det er et et sånt et på den drakta sju...

 

post-156300-1274962959,6949_thumb.png

 

Hmm, jeg er litt usikker på om di vil ha patchen på brystet i dette VM eller på ermet. Tidligere VM har patchen vært på ermet, men det viser jo bedre igjen på fronten.

 

Står blant annet dette på Subside:

 

Official France football shirt. To be worn in the 2010 World Cup Finals in South Africa by players including, Anelka, Benzema, Henry and Ribery. Official Adidas kit, avaliable with official printing. The South Africa match day transfer is a commemorative patch.

 

Er jo tross alt kulere med det trykket enn uten spør du meg :cool:

Lenke til kommentar

Er jo tross alt kulere med det trykket enn uten spør du meg :cool:

Ja, helt enig! Det eneste som mangler for å få den komplette drakta, er nummer på brystet... noe som det ser ut som at subside ikke kan tilby :hmm:

 

Som sagt, intet nummer på brystet fra subside, bare på ryggen...

post-156300-1274965348,5253_thumb.png

 

Så... hvis noen vet om en side hvor man får: navn og nummer på ryggen, nummer på det ene brystet og "world cup-merke" på det andre brystet... så SKRIK UT! :)

Lenke til kommentar

Er jo tross alt kulere med det trykket enn uten spør du meg :cool:

Ja, helt enig! Det eneste som mangler for å få den komplette drakta, er nummer på brystet... noe som det ser ut som at subside ikke kan tilby :hmm:

 

Som sagt, intet nummer på brystet fra subside, bare på ryggen...

post-156300-1274965348,5253_thumb.png

 

Så... hvis noen vet om en side hvor man får: navn og nummer på ryggen, nummer på det ene brystet og "world cup-merke" på det andre brystet... så SKRIK UT! :)

 

Jammen du får jo selvfølelig også nummer på brystet hvis du bestiller den med World Cup Merke.

 

Se feks på denne: http://www.subsidesports.com/uk/10-11-france-home-shirt-ribery-7.html

 

Der kan du legge til Sør Afrika merke som et tilleggstrykk som du ser :thumbup:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hvor har de Italia sin bortedrakt til under 600kr etter toll osv... evt. norsk butikk som noen har erfaring med :)

 

unisport.dk og sportdirect.com i allfall.

 

 

Tror den blir over 600 kr da...

Tror det skal godt gjøres å få en av dagens drakter under 600 kr.

Alternativt kan du bestille en gammel, men det er jo forståelig nok ikke nødvendigvis det beste alternativt.

Lenke til kommentar

Hva blir prisen på en drakt uten navn/nummer hos unisport evt. da?

Ser jo at de koster 579 hos fotballverden.no.. Noen som har noe erfaring med den sia?

 

Fotballverden.no har et veldig dårlig rykte på seg.

Sies at de distribuerer bare fake drakter.

Hadde ringt og forhørt meg hos fotballshop.no (tlf: 23 69 10 30), di er litt dårlige på å oppgradere hjemmesiden med nye drakter men det er verdt et forsøk.. Du må dog ut med 699 kr + frakt hos dem.

 

Alternativt kan du ringe Oslo Sportslager å spørre om di får den inn, der vil den nok koste ca. 549-599 + frakt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke noen spesielle bortsett fra 1.

 

De jeg husker er:

3 lang armede Inter drakter, Cannavaro og Vieri. 1 uten navn.

5 Chelsea drakter. Lampard, Robben, Crespo og Di Matteo.

1 AC Milan - Sheva.

1 Italia - Del Piero

1 Tjekkia - Nedved

 

Tror det er et par til, men husken er ikke på topp. Begynner å nærme meg slutten av 20-åra. Og bruke fotballdrakter er ikke akkurat noe jeg gjør. Ligger inni skapet og støver ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...