Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Nja, di 2 første draktene er vel ren nostalgi. Real drakten er en drakt som jeg ikke kunne vært foruten ettersom jeg kjøper drakter av spillere som presterer eksepsjonelt bra (bortsett fra chelsea,liverpool,arsenal eller barca drakter...Var faktisk ganske close å kjøpe Viduka drakt når han sikret United gullet mot Arsenal ;) ).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Tenkte bare å fortelle at jeg var innom fotballshop. Der var det 399 for trykk, og at de trykte på. Å betale mer enn for drakten var uaktuelt :p

Fant et sted i Trondheim som tar 170 kr, så går nok for det ;)

 

Var dette orginalt trykk du fikk for 170?

Endret av chrissn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har den fjerneste peiling på hvor man kan få tak i Nantes sin hjemmedrakt? har lett litt overalt, men er ikke kar om å finne den. Jeg og noen kamerater har spilt litt for mye FIFA, så vi bestemte oss for å kjøpe godlaget sin fotballdrakt.

 

Prøv den offisielle hjemmesiden til Nantes, men da må du regne med en del i frakt og toll.

 

Ellers finner du sikkert en del interessant på Ebay.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Der var drakt nummer 92 i boks.

Bortedrakten til Santos for 10/11 sesongen.

 

Samt, drakt nummer 93 og 94 bestilt.

Manchester United hjemmedrakt med GULL-patch på ermene og Giggs bakpå.

Får vi inn en verdensstjerne ala Sneijder i sommer skal nok denne anskaffes også (Sneijder er fav. spilleren, så Må ha!).

Drakt nr. 94 er totalt draktsett av Real sin nye hjemmedrakt, med 7 Ronaldo bakpå.

Kostet faktisk mindre med hele draktsettet en kun drakten fra Unisport.dk, så der var det ikke vanskelig og slå til. Må si jeg stusser litt over Adidas sine designere på denne, siden drakten har gullstriper... Sist Real vant gull var jo når Barcelona var ennå dårlige?

 

Ellers, er den nye drakta til Bayern TIDLØS! Jeg hater Bayern, men vurderer sterkt og skaffe meg denne med Shweini bakpå.

Lenke til kommentar

Der var drakt nummer 92 i boks.

Bortedrakten til Santos for 10/11 sesongen.

 

Samt, drakt nummer 93 og 94 bestilt.

Manchester United hjemmedrakt med GULL-patch på ermene og Giggs bakpå.

Får vi inn en verdensstjerne ala Sneijder i sommer skal nok denne anskaffes også (Sneijder er fav. spilleren, så Må ha!).

Drakt nr. 94 er totalt draktsett av Real sin nye hjemmedrakt, med 7 Ronaldo bakpå.

Kostet faktisk mindre med hele draktsettet en kun drakten fra Unisport.dk, så der var det ikke vanskelig og slå til. Må si jeg stusser litt over Adidas sine designere på denne, siden drakten har gullstriper... Sist Real vant gull var jo når Barcelona var ennå dårlige?

 

Ellers, er den nye drakta til Bayern TIDLØS! Jeg hater Bayern, men vurderer sterkt og skaffe meg denne med Shweini bakpå.

 

Hvor bestilte du Santos-drakten fra? Tviler på at Sneijder kommer til United når Rooney storspiller i den offensive midtbanerollen. :)

 

Hele draktsettet billigere enn kun drakten? Sikker på at du ikke har bestilt et draktsett for unger nå? :D Real skal vel ha gullstriper til neste år, er det denne du bestilte med R7 ?

Lenke til kommentar

Jeg har en kontakt i Brasil som sender meg Santos drakter i ny og ne, ettersom det er favorittlaget mitt der.

Ellers kan Rooney gå til City for min del, kjøper ikke flere drakter av han :p

 

Fikk tilbud på mail fra Unisport om at hele settet med trykk kostet 899 kr. Ser nå at drakten har blitt litt billigere på unisport, men jaja, føler meg ikke snytt :p Og ja, er den nye med gullstriper på jeg har bestilt. Den ser awesome ut!

 

Edit: og der fikk jeg mail fra United Direct om at min forhåndsbestilte drakt er på vei! SIKLE!

Endret av Corey
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hoho, nå er jeg forbannet!

Har akkurat lagt på røret ifra Unisport.

Jeg bestilte et helt sett med Real Madrid sin nye hjemmedrakt, hvor ordren ble sendt nå på fredag.

Først idag la di ut nyheten om at di hadde fått inn original-trykk på sin facebook-side.

Siden jeg er en dreven fyr innen draktbestilling sjekker jeg selvfølgelig hva som står om original-trykk før jeg bestiller. I dette tilfellet stod det standard trykk, ikke uoriginal som det ellers ville stått.

Jeg spurte "har jeg fått en drakt med fake-trykk?" hvor svaret var "ja".

Jeg fikk beskjed dermed beskjed om at denne drakten ikke ville refunderes pga den har fake trykk.

 

Jeg har seriøst aldri opplevd noe så latterlig i hele mitt liv.

Jeg har jobbet i service-yrket i 10 år og holdt på med fotballdrakt-samling i 20 år.

ALDRI har jeg opplevd maken!

Det står ingenting om fake verken i ordren eller på hjemmesiden deres når jeg bestilte.

 

FUCK OFF UNISPORT! Dette skal dere få betale for.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser ut som jeg er den eneste som holder liv i denne tråden.

 

Drakt nummer 95 og 96 på vei.

Akkurat bestilt en Man Utd code 7 drakt fra 10/11 sesongen med Scholes bakpå (siden han avsluttet karrieren i denne drakten).

Samt fjorårets bortedrakt med Chicharito. Etter en slik kanon debutsesong så måtte den anskaffes!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Uniteds tredjedrakt fra i fjor med trykk? Den svarte drakta med en blå vinkel. Finner den ikke på hverken unisport eller classicfootballshirts.

 

Jeg finner den kun med AIG som hovedsponsor.

 

Link

 

Har shoppet fra denne siden før. Pålitelig den :)

Lenke til kommentar

Ah, takk. AIG eller AON spiller ingen rolle, synes bare den drakta er fantastisk fin. Jeg regner med draktnummer er inkludert når man velger hvilken spiller man vil ha bakpå?

 

Drakten er skjit-snygg.

Har den selv med Fletcher bakpå.

Og ja, bestiller du med navn får du seff med nummer :thumbup:

Lenke til kommentar

Da var den bestilt med Scholes på ryggen. Herlich! Hvor lang tid pleier det å ta før den er i hus?

 

Post ifra USA pleier gå raskt i forhold til feks engelsk.

Spørsmålet er hvilken leveringsmåte du valgte, samt hvor medgjørlige tollerne er.

Men jeg tipper 10-14 dager.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hoho, nå er jeg forbannet!

Har akkurat lagt på røret ifra Unisport.

Jeg bestilte et helt sett med Real Madrid sin nye hjemmedrakt, hvor ordren ble sendt nå på fredag.

Først idag la di ut nyheten om at di hadde fått inn original-trykk på sin facebook-side.

Siden jeg er en dreven fyr innen draktbestilling sjekker jeg selvfølgelig hva som står om original-trykk før jeg bestiller. I dette tilfellet stod det standard trykk, ikke uoriginal som det ellers ville stått.

Jeg spurte "har jeg fått en drakt med fake-trykk?" hvor svaret var "ja".

Jeg fikk beskjed dermed beskjed om at denne drakten ikke ville refunderes pga den har fake trykk.

 

Jeg har seriøst aldri opplevd noe så latterlig i hele mitt liv.

Jeg har jobbet i service-yrket i 10 år og holdt på med fotballdrakt-samling i 20 år.

ALDRI har jeg opplevd maken!

Det står ingenting om fake verken i ordren eller på hjemmesiden deres når jeg bestilte.

 

FUCK OFF UNISPORT! Dette skal dere få betale for.

 

Nedtur! :!: Latterlig dårlig av Unisport.

 

 

Ser ut som jeg er den eneste som holder liv i denne tråden.

 

Drakt nummer 95 og 96 på vei.

Akkurat bestilt en Man Utd code 7 drakt fra 10/11 sesongen med Scholes bakpå (siden han avsluttet karrieren i denne drakten).

Samt fjorårets bortedrakt med Chicharito. Etter en slik kanon debutsesong så måtte den anskaffes!

 

Jeg skaffet meg også fjorårets hjemmedrakt med #14 Chicharito. Etter en sånn debutsesong var det ingen tvil, fra før av hadde jeg fjorårets hjemmedrakt (men med CL-trykk) #15 Vidic og bortedrakten med Rafael.

 

Bestilte årets hjemmedrakt med #11 Giggs for noen uker tilbake og kjenner at jeg angrer litt, da det kan se ut som Giggs får en liten rolle i laget denne sesongen, men tok Giggs bak siden han mest sannsynlig legger skoene på hylla etter nåværende sesong. Kommer nok til å bestille en hjemmedrakt til med CL-trykk, da blir det nok Ferdinand eller Evra bak. Og bortedraten, som forresten er nydelig, med Young eller Cleverley. :) Er vel oppe i ca. 40 United-drakter nå og flere skal det bli.

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt Uniteds tredjedrakt fra i fjor med trykk? Den svarte drakta med en blå vinkel. Finner den ikke på hverken unisport eller classicfootballshirts.

 

Ser du allerede har fått svar, men fjorårets tredjedrakt med AON var ikke mulig å få kjøpt. Kjedelig.

 

Drakten er skjit-snygg.

Har den selv med Fletcher bakpå.

 

Samme her. #24 Fletcher. Fyren var helt vill den sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...